Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
3.7.2011 21:07
Seoksen kattonu nykyisestä tulpasta, on oikeastaan suklaan väristä, eli vähän liian rikkaallaan käy vielä. Mutta kuitenkin, 75cc, kiillotettu männänlaki,palotila ja pakokanava niin taitaa ottaa lämpöä aika paljon tuo tulppa itseensä, kun putkikin on niin helvetin kuuma aina
Viriä 75cc Hm metra jota viilattu ja huoliteltu yms
, 26mm dellu, top performance vforce3 läpät, yms.. Ei oikeen tunnu että ois sytytyskään liian aikasellaan/myöhäsellään, eikä mitään että kampiakselin stefat ois lähteny irti tms, koska sehän tekisi kylmänäkin sitä, mutta nää tupsamisoireet alkaa sitten vasta kun on ajanu jonkun kilometrin, eli kun lämpiää. Noo, pitää huomenna hakee se kylmempi tulppa ja katsoo miltä näyttää..
3.7.2011 21:11
Oikee mie muistin et siul oli kauheesti viilailtu morini
Ja toobyaksel tais olla toine.
Ite kokeilisin kyl vaik 10 arvost tulppaa iha huvin vuoks, tai sit pienempää kaasaria tai laihempaa seosta.
Härreguud ku omas viilatus nassessaki on vaa 28mm ja hepat varma 35 tienoille koneelta.
3.7.2011 21:18
TooByAas:in pytty mulla nyt omassa pelissä, ostin talvella siltä pois
Mutta niin, huomenna raportoidaan asiasta lisää mikäli löytyy tulppa paikallisesta tarvikeliikkeestä tai autokorjaamolta
3.7.2011 21:31
Tähän on pakko vielä sanoa, että eikö tolla viritysasteella kannattais suutinki kumminki säätää kunnolla, eikä vaan tulpanväristä, joka nyt ei ole se tarkin tapa?
4.7.2011 19:00
Ite en oikee keksi parempaa vaik oma viriaste on 125cc ja 35hp pyöreesti koneelta.
Säädän röpeltämää, sit siitä lasken nii kaua et ei röepllä ku iha vähä sellia ettei haittaa ja tulppa on maitokahvin värine. Tarkempaa on oikeestaa vaa dyno, joho en todellakaa näil hinnoil viel
Vähä ot meni mut kisaenskamiehetki tosiaa säätää iha vaa tollee mutulla.
4.7.2011 20:26
Korvakuulolla säädetään ja tulpan avulla katotaan vaan minne päin ne säädöt menee, nyt röpöttelee puolkaasulla pikkasen mutta saa röpöttää koska sisäänajo
4.7.2011 21:17
Itelle tulee ainaki iha hemmetin orpo olo jos pyörä ei röpötä, vähä pitää olla enne piikkiä röpellystä, muute pelottaa
Mut menee vähä ohi sähköistä jo
4.7.2011 21:37
Jep, mutta mainittakoon sen verta vielä tuosta tulpasta, että se on BR9EG, ja mopo käy nyt jo
liian rikkaalla eli siitä ei voi todellakaan olla kiinni että liian laihallaan kävis tuo mopo. Huomenna lupasivat huoltsikalta kympin tulpan miulle, mutta sellanen pelko perseessä että joutuu vielä metsästelemään 11 lämpöarvosta, tai sitten pitää sytytysennakkoo lyödä lisää ja katsoa miten vaikuttaa
4.7.2011 21:44
Väitän et toi ei todellakaa tartti 11 arvosta, tiedän paljo kireämpiäki pelejä ja kaikki menee ainaki 10 arvosella. Jos käy sairaan rikkaalla ni seki voi syödä, itel ei tosin oo menny yhtää tulppaa vaik o ollu mite rikkaal, tai sit siul on joku cdi tai staattori menos paskaks. Ennakost en osaa sanoo ku omis pyöris ei oo säädettävää.
4.7.2011 21:46
Vasta uus tulppa on. Sähköt toiminu ennen ainenki, pitää nyt vielä kattoo toisilla tulpilla että mitä sanoo.
4.7.2011 21:51
Ku tuli vaa mielee just toi et kaveril oli piikist menos cdi ni alko syömää tulppia. Sit muutenki tuolt on tullu luettua et noi cdi ja staattoriviat söis noita, vaik muuta ongelmaa ei oiskaa.
4.7.2011 21:58
Mutta tässähän oli nyt kyseessä se ongelma että mopo käy liian kuuman.
4.7.2011 22:50
Joo, tässei nyt oo ongelmana että se kuluttais tulppia, koska tulppahan hajois silleensä että se on kertarykäys ja se pask*n, mutta tää kulkee tällä samalla tulpalla aina kun jää jäähdyttelemään konetta. 8 ja 9 tulpilla testattu, aika samanlaista molemmilla, 8 tosin ei pysty ajamaan niinkään pitkään kuin 9 tulpalla, eikä kyllä uskalla ajaa kun voi hajottaa koneen tuo lämmin tulppa.. No, huomenna 10 tulppa mopoon kiinni ja varmuuden vuoksi pitää ennakkoja katsoa vielä, että onko niitä tullut laitettua peräti liikaakin, tosin voisi kääntää myöhäsemmälleen ja katsoa miten toimii, pitäisi vääntää ainakin hyvin.
6.7.2011 14:17
Kympin tulppa autto asiaan muuten kummasti
Nyt pystyy jo kylän munkitustaki heittää ihan huoleti
6.7.2011 14:22
ei löytyny muuta topicia ni aattelin täälä kysyä kierrostenrajottimesta. eli ostin tänää rajottimen ja kytkin sen ohjeitte mukasesti mutta ei ruvennu toimii,en oo varma onko se liitetty oikeesee johtoo mutta eikö se oo derbeissä punanen johto joka tulee magneetolta cdi:lle??