28.11.2008 17:17
29.11.2008 20:33
29.11.2008 21:20
11.12.2008 21:14
13.12.2008 19:15
Enpä kyllä vaan jaksa uskoa että tollanen oikeesti auttais jotain... ennen ku joku Sarvi tms. sanoo jonkun kivan tieteellisen selityksenaapelih kirjoitti:;) Täällä kun on kinasteltu että toimiiko vaiko eikö toimi niin ainakin mun piikkisessä vehkeessä toimii, joten kyllä sen pitäis myös pienemmässäki toimia. Ja sitte siitä että onko järkee mitoittaa sitä siihen tehopiikin kohdalle - ei ole koska pyörästä tulee vaan v**tumaisempi ajettava kun tehokuoppa on aikaisempaan verrattuna suhteessa vieläkin isompi. Mä suosittelen kyllä pulloo kuoppaan koska silloin kuoppa loivenee ja tehot saadaan tasaisemmalta alueelta, eli ei nyvi .
14.12.2008 0:43
[antti92] kirjoitti:Enpä kyllä vaan jaksa uskoa että tollanen oikeesti auttais jotain... ennen ku joku Sarvi tms. sanoo jonkun kivan tieteellisen selityksenaapelih kirjoitti:;) Täällä kun on kinasteltu että toimiiko vaiko eikö toimi niin ainakin mun piikkisessä vehkeessä toimii, joten kyllä sen pitäis myös pienemmässäki toimia. Ja sitte siitä että onko järkee mitoittaa sitä siihen tehopiikin kohdalle - ei ole koska pyörästä tulee vaan v**tumaisempi ajettava kun tehokuoppa on aikaisempaan verrattuna suhteessa vieläkin isompi. Mä suosittelen kyllä pulloo kuoppaan koska silloin kuoppa loivenee ja tehot saadaan tasaisemmalta alueelta, eli ei nyvi .
15.12.2008 17:26
15.12.2008 20:05
Niso2 kirjoitti:Onkos sillä mitään väliä kuinka iso pullo on kunhan se ylittää sylinterin tilavuuden, ja sillä että kuinka paljon letkun paksuus eroaa luistin halkaisiasta tietyllä kierros alueella, kunhan se letku on suurempi?
Tietenkin sillon kun kaikki mitat on laskettu oikeiksi kierros alueelle, kiitän etukäteen.
17.12.2008 22:20
18.12.2008 19:41
Eikös periaatteessa, kone käy laihalla sillon kun se imasee bottlesta ilmaa? Eli sillä saadaan parempi kaasuun vastaavuus(sellasta oon kuullu, että se paranee bottlen ansiosta) ja pienempi kulutus? Onko mitään järkeä tossakaan?SellYourSoul.90 kirjoitti: Kyllähän Yamaha on käyttänyt noita BB:eja jo pitkäänkin, kuulemma sanoivat että tehoalue tasaantuu ja kulutustakin ollaan saatu pienemmäksi..
Ja eivät kai ne turhaan sellasia sinne laittais?
18.12.2008 20:39
18.12.2008 20:42
18.12.2008 20:45
[antti92] päivämäärä Tänään 19:41:
Eikös periaatteessa, kone käy laihalla sillon kun se imasee bottlesta ilmaa? Eli sillä saadaan parempi kaasuun vastaavuus(sellasta oon kuullu, että se paranee bottlen ansiosta) ja pienempi kulutus? Onko mitään järkeä tossakaan?
18.12.2008 21:40
18.12.2008 22:18