Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
13.10.2012 15:34
arsori kirjoitti: Ja juusoboi: Jos ei tunnu ylös/alas välystä kiertokangessa niin kelpaa.
E: onko muuten leikannu joskus joku laakeri kiinni vai miten ottanu toinen limppu noin paljon lämpöä?
Ei oo aijemmin leikannu laakerit. Siis ajelin ihan normaalisti, sitte yhtä äkkiä jotai tapahtu vaan eikä enää ruvennu ottaa kierroksia ja rohis alakerrassa, sit olin kerenny ajaa joku 100-200m vielä kun se rahis, jos se otti siitä sit lämpöö vähä?
14.10.2012 8:47
Ei ole laakerit leikannu kiknni mutta muutama ammattilainen sanonu että jos limput on sinertävät on ajettu ilman voitelua.
14.10.2012 12:42
Mulla ollu kyllä tankissa aina 3% seos, jos siitä lähetään.
14.10.2012 12:51
juusoboi kirjoitti:Mulla ollu kyllä tankissa aina 3% seos, jos siitä lähetään.
voihan siellä olla vaikka 10% seokset mutta se ei vaikuta jos ei muista heilutella sitä mopetia ku oot tankannu niin se öljy ei sekotu sinne ja sinne menee vaan pelkkää pensaa...
14.10.2012 13:03
Mutta limpun väri johtuu huonosta voitelusta. Ei ole muuta syytä
14.10.2012 13:09
No hyvin mahdollista mutta se johtuu sitten kyllä jostain ihan muusta syystä, kun siitä ettei öljyä ole ollut tankissa. Entä jos laakerit tuli tiensäpäähän, ja kerkesin ajaa hetken sen jälkeen kun kuului rahinaa ja otti siitä sitten lämpöä? nojoo.. ihan sama kylläkin..
17.10.2012 21:59
onko kellään edes mitään suuntaan antavaa hintaa että paljonko minarellin alkuperänen kytkikoppa maksaa? kaveri haluais ostaa multa sellasen mutten löydä sellasta netistä niin en oikee tiiä paljo sille pitäis lyyä hinnaks
18.10.2012 0:07
93€ uutena @ EasyParts.nl
18.10.2012 20:02
Voiko tonne sylinterin alapuolelle, tiivisteen tilalle, laittaa lämpöäkestävää tiivistemassaa? Jos voi, minkälainen massa on hyvää?
18.10.2012 22:34
kertokaas pojat että mistä johtuu kun kierrokset nousee riittävän ylös niin mopo alkaa rötäämään? ei oikeestaa liikettä tule yhtään sen enempää että oikeestaa pikku kierroksilla päääsee paremmin kuin isoilla kierroksilla. oisko liian iso suutin? mopona ch racing tyhjä putki 17.5mm kaasari ja 108 suutin, onko muita syitä olemassa tolle rötäämiselle kuin se suutin?
18.10.2012 22:37
Likainen ilmansuodatin? Pese se aluks!
19.10.2012 15:51
ilmanputsari on ihan uusi. ja sitte vielä sellasta että nyt ei enää kytkin nappaa? kertokaas kaikki seikat minkä takia kytkin ei nappaa, on uudet kytkin jouset ja levyt
19.10.2012 16:01
Kytkimen painelevyn pultti/mutterisetti jätetty säätämättä/säädetty päin puita. Kytkinkoppa auki ja säätämään.
19.10.2012 16:52
kaveri sano että toi mun kytkin ei siis irrota? eli kytkimen painamisesta ei ole mitään hyötyä, joutuu lyödä vaihteet raakana tupaan. ja sanoi että vika on siinä että kun vaihdoin kytkinlevyt ja jouset olis levyjä pitänyt päivä uittaa öljyssä ja kun en sitä tehnyt niin ne on nyt "liimautuneet" toisiinsa kiinni ja siksi kytkin ei irrota?? onko mahollista? muita ideoita