2.11.2008 22:13
2.11.2008 22:42
4.11.2008 12:39
huikkoster kirjoitti:Onpahan, kun kaasun vääntää pohjaan niin lähtee heti eikä jää miettimään
5.11.2008 16:43
5.11.2008 22:43
5.11.2008 23:10
Betaversio kirjoitti:huikkoster kirjoitti:Onpahan, kun kaasun vääntää pohjaan niin lähtee heti eikä jää miettimään
JA tämä perustuu..?
6.11.2008 0:12
huikkoster kirjoitti:Siihen että kun kaasun löysää, se polttoaine minkä olisi pitänyt mennä sylinteriin, meneekin sinne bottleen ja sitten kun kaasua taas vääntää niin se tulee sieltä eikä tule brrrbooääää vaan brrräääää. Näin olen ymmärtänyt asian, mutta olen vain ihminen joka on erehtyväinen eikä siis aina oikeassa
8.11.2008 22:22
8.11.2008 22:37
8.11.2008 23:27
N4KK1 kirjoitti:Saisko tollasen tehtyy mankiin? Mulla on vakio pytty ja 16mm kaasari.
Voisko joku kertoo miten saan laskettua kuinka iso sen tarvsi olla?
9.11.2008 15:28
15.11.2008 11:55
15.11.2008 18:57
teppo- kirjoitti:Kaverilta saisin puoli-ilmaseksi tommosen tnt, hiilikuitu bottlen. Olisko kannattava minarellin am6:seen, täystyhjä putki 110 suutin (vieläki pienehkö), plus jotain pikkusia viilailuja ite koneessa.. Ihan stunttailuhommaa varten aattelin, ku keula nousee mahtavasti piikinkohalla, mutta just piikkiä ennen ei tykkää kovin lähteä
Ja pitääkö paikkaansa että vähentää/lisää kulutusta, sillä aikaisemmilla sivuilla väitetään vähän kaikkea mahdollista
15.11.2008 21:50
27.11.2008 21:22
Betaversio kirjoitti:kaikki selviää kokeilemalla. Varsinkin tuo suutin. Hyvällä tuurilla ja hirmuisella onnella saat tehokuoppaa pienemmäksi asentamalla boostbottlen, mutta uuden imukaulan (tai ainakin liitännän boostbottlelle) joudut tekemään. Turha luulla että tuorevoitelunippaan liitetty boostbottle auttaisi yhtään mitään