Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.10.2012 11:40
no joo se bensaohjuri mutta ei luultavasti ole suurta eroa, itellä on se bensaohjuri vielä kiinni mutta tarkotus olisi vaihtaa tommoseen kurittomaan ja hiilariläpillä olevaan runkoon. niin sitten näkeen onko eroa vai ei.
4.10.2012 14:45
Ei sillä nyt vakiokaasarilla mitään eroa ookkaan, mutta suuremmalla on. Se kuristaa. Jos se bensanohjuri tai vakiokunnossa oleva imukaula on siellä esim. ton 21mm kaasarin kaa, niin se on ihan sama kun ois 16mm kaasari. Mietis vähän.
4.10.2012 14:54
Eli siis on sitten pakko ostaa jostain uusi imukaula. Kattelin moposporttia, mutta ei tuntunu oikeen löytyvän sopivaa.. :S sekavat noi sivut.
4.10.2012 14:58
Voi sitä vakiotakin viilata, ihan miten tykkäät.
4.10.2012 19:39
Oon kokeillut ilman kuristavia elementtäjä ja niiden kanssa tuota 21 lorttoa , suoraan sanottuna ihan v*tun sama kummat on .... mutta 21 ja 16 ero on huomattava jo vakio imukaulalla ja läpillä !!
4.10.2012 21:53
Voisko joku kertoo, mitenkä kytkimen keskimmäinen painelevy säädetään oikeeseen kireyteen, oon tekemässä kytkinremonttia lähiaikoina. Sanokaa myös joku heleppo tapa ottaa käynnistyspolin irti. Kun välilevyissä on semmoset "mollukat", 1per levy, niin onko niitten mollukoitten paikalla väliä, kun laittaa uuven paketin sisää, onko silla että tasasin välein ne mollukat?
5.10.2012 7:40
gogge ihan puhun 21 millisestä ei siinä suurta eroa kummiskaan ole niinkuin joku tuossa jo mainitsikin...
5.10.2012 7:41
gogge ihan puhun 21 millisestä ei siinä suurta eroa kummiskaan ole niinkuin joku tuossa jo mainitsikin...
5.10.2012 19:57
Nonii, nyt tuli remppa tehtyä, mutta, käynnistyjousi ei palaudu, tajusin itekki, että jousen jännityshän se unohtu
Eli miten jännitetään? Koko paskahan pitää kytkinkoppahan nyt pitää taas purkaa..
5.10.2012 20:25
-tyyppi-.- kirjoitti:Voisko joku antaa ohjeita ton kiksin jousen jännitykseen kun saan sen sillee että pultti menee kokonaa pohjaan niin kiksi ei mene puoltaväliä enemmän alaspäin.
[TEIKKU] kirjoitti:Eli aloitetaan siitä, että laitat akselin siihen kytkinkoppaa, ja palautinjousen paikalleen. Sen jälkeen pörität sieltä kytkinkopan ulkopuolelta sitä akselia sen verran vastapäivään, että jousesta menee löysät pois. No sen jälkeen laitat sen paksun rattaan, missä on se väkänen. Laitat sen sellaiseen asentoon siihen akseliin, että se väkänen osoittaa alaspäin. Sitte vain viimeinenkin ratas paikalle, ja koppa kiinni.
Sen jälkeen avaat sen kullanvärisen ruuvin, joka on siinä lohkossa semmonen joku 15mm-19mm kanta. Ja avaat sen reilusti auki. Sen jälkeen laitat käynnistyspolkimen kiinni, ja painat käynnistyspolkimen aivan täysin alas. Sen jälkeen pidät poljinta alhaalla, ja laitat kultasen pultin kiinni. Ja testaat, että palauttaakko käynnistyspoljin.
6.10.2012 10:12
Hiukan ohi aiheen ja toisaalta liittyen aiheeseen, voisko tuon magneeton ulosvetimen linkin vaihtaa johonkin muuhun kuin mc scatterin? Tai linkin vois päivittää, sillä joskus noi linkit ei ohjaa itte tuotteeseen vaa suoraane tusivulle..
6.10.2012 11:46
Hei onko mitään väliä et kun vaihoin tos öljyt nii tuli laitettuu 10w-30 ja kun yleensä on ollu 10w-40 et onks niil joku suurikin ero?
6.10.2012 11:48
Ihan sama kumpaa..
6.10.2012 22:55
Pystyykö kampiakselin stefan vaihtamaan ilman koneen purkua? Taitaa se vuotaa kun häviää vaihteistoöljyä kokoajan vähän mutta ei vuoda ulos mitään.