Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
29.9.2012 11:23
siimo- kirjoitti:2kpl kampuralle, ja riippuu täysin myydäänkö ne yksittäin vai esim. pakettina kaks laakeria ja kampuran stefat. Muut laakerit sitte c3.
joo siis tiiän että kampuralle menee kaks laakeria, mikäli kyse on petilaakereista? mutta siis monta noita "muita laakereitea" pitäis oikee tilata? ku en oo ite ainakaa löytän niit ku yksitellen
29.9.2012 16:07
Mäntä oikeinpäin että renkaiden katkoskohdat ei oo aukkojen kohdalla?
Tarkista vielä onko se rengas ollut varmasti oikeinpäin
Joo oot tietenki ne huolehtinu mutta aina pitää varmistaa ku ne on tietysti ekat mitä tulee mielee
30.9.2012 19:59
mäntä oli oikeinpäin nuoli pakoaukkoon päin, ja renkaat siten että musta alempana ja kirkas ylempänä niinkuin täälläkin joskus todettu. ja renkaitten merkinnät ylöspäin niinkuin mäntäsarjan mukana tulleessa asennuslappusessa luki. italkitin mäntä kesti kyllä sen hieman yli 7tkm mutta paskoontui hajonneen yläpään neulalaakerin takia. muuten oli kuin uusi. ja tuo nyt hajonnut oli myös, poislukien se katkennut rengas
30.9.2012 23:18
Jos vaihtaa kampuran , ni täytyyks ottaa kytkin irti vai riittääks pelkkä magneeton puoli ?
1.10.2012 15:10
Paljos minarelleissa on imukaulan halkasija? Meneekö 21mm kaasari?
1.10.2012 15:11
ei kenelläkään olis Hyviä räjäytyskuvia kun tarvis alkaa kasaan tota moottoria tosta pöydältä
1.10.2012 17:04
Juunish kirjoitti:Paljos minarelleissa on imukaulan halkasija? Meneekö 21mm kaasari?
ainaki omaan detsiini meni 21mm lortto ilman mitään modaamista vähän oli jämpti mutta meni
1.10.2012 21:56
Mites te ootte männän laittanu helpoiten paikoilleen, kun itellä männänrenkaat kanitti aikas pahasti?
1.10.2012 22:07
Sylinteri irti, ja sieltä alakautta sai aika helposti, kunhan vaan varmistaa että mäntä oikein päin ja ne renkaat menee oikeisiin kohtiin.
3.10.2012 12:04
Juunish kirjoitti:Paljos minarelleissa on imukaulan halkasija? Meneekö 21mm kaasari?
Jos meinaat laittaa lorton 21mm nii jos katot tarkemmin niin se imukaulaan menevä puolen ulkohalkasija on yhtä iso kun 16mm/17,5mm kaasareissa ... eli pitäs mennä ihan samalla tavalla kun 16mm lortto , mikunit ja keihinit erikseen sitten.
3.10.2012 16:26
Joo lorton 21mm racingin laitan kiinni kun tulee toi airsali.
Siis ymmärsinkö oikeen, että menee ihan suoraan, eikä se imukaula sitte kurista?
3.10.2012 18:27
Juunish kirjoitti:Joo lorton 21mm racingin laitan kiinni kun tulee toi airsali.
Siis ymmärsinkö oikeen, että menee ihan suoraan, eikä se imukaula sitte kurista?
Ei kurista ja menee suoraan kiinni , jos haluaa hifistellä nii malossin imukaula + läpät
3.10.2012 18:29
Ok. No, en mä siihen Malossiin ryhdy ainakaan vielä. Katotaan sittenkun roxi projekti valmis ja on rahaa
3.10.2012 18:47
Kyllä se imukaula kuristaa, se läpänpuoleinen reikä on mun laskujen mukaan suunniteltu 16mm kaasarille, eli siitä pääsee soppaakin vaan sen verran mitä sillä 16mm kaasarilla. Siellä läpissä on myöskin se bensanohjuri, joka kuristaa myöskin vakiota suuremmalla kaasarilla. Se miksi nämä on mitoitettu saman kokoiseksi kuin kaasari, niin johtuu siitä että sillä on pyritty minimoimaan seoksen pyörteily.
Jos nyt oikeen alettas hifistelemään niin vforcet tai jotkut "kopiot" ostasin, mutta noilla vireillä tuskin saavutetaan rahan arvoista hyötyä, hiilariläpät vaan vakio runkoon.