Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.8.2011 15:28
Jos jollain myydä käytettyä kytkinkruunua niin pistä yv, tai tietoa mistä sais halvemmalla kun 325e sellaisen uutena
hieman suolainen hinta 325euroa...
23.8.2011 15:40
Easypartsita kannattaa katsoa.
23.8.2011 19:36
Millaset vaihtoehot on vikaan, kun kytkin ei toimi kunnolla. Vissiin lörppö aluks ja sitten kun kääntää lisää niin se nousee sieltä ylöspäin. Vaikee tutkii kun en oo ite ollu kahtomassa.
24.8.2011 22:57
Mikä vois olla, ei vaihdä 2 --> 3 melkein mitenkään. Muut vaihteet toimiii hyvin ja öljyt juuri vaihdettu.
4.9.2011 12:24
proppu kirjoitti:Millaset vaihtoehot on vikaan, kun kytkin ei toimi kunnolla. Vissiin lörppö aluks ja sitten kun kääntää lisää niin se nousee sieltä ylöspäin. Vaikee tutkii kun en oo ite ollu kahtomassa.
-> Kävin laittamassa niin viaks osottautu niinkin huima kun se käyttöakseli oli vika asennossa.
Kun kasasin niin luulin että uudenmallin on sama kun vanhassa, eli sen käyttöakselin päässä on vaan ratas, jonka asennolla ei oo välii. Uudessä näköjään tollanen hahlo systeemi.
8.9.2011 13:04
mikä vois olla vikana mopos ku ajaa esim 1, 2, 3, 4, kaasu pohjas ja toimii ihan hyvin ja sitte 5 ja 6 ku ajaa kaasu pohjas niin aluksi voi ajaa kaasu pohjas mutta sitten ei ota kierroksia kaasu pohjassa ja kun kaasun päästä ja vetää pohjaan toimii taas hetken ja sitten taas sama ongelma. eikö saa bensaa vai mikä voisi olla vikana?kaasari putsata? ja mopo on Gilera smt 08
9.9.2011 19:30
onkos tällä prikalla mitään merkitystä mikä tässä on ympyröity punasella?
Tuli vaan mieleen kun itse tein juuri derbi drd limited edition vm. 2008 koneremontin mutta kytkimessä on jotain häikkää. (huom, vaihdoin samassa kytkinlevyt). Eli oire semmonen että kytkinakseli liikkuu vapaasti 3-5 cm, sen jälkeen tökkää kuin seinään, eli on kuin jumissa. eli en tiedä jumittaako se vai onko se vain löysä liikuttaa. mutta itse havaitsen oireeksi että se akseli on löysä ja helppo liikuttaa 3-5 cm eteenpäin kunnes töppää kuin seinään. itse aattelin että oisko tää kyseinen prikka joka puuttuu multa aiheuttanu ton oireen??
en oikee ammattikorjaajalle viittis viedä, katoin räjäytyskuvat ja kokosin kytkimen uudelleen joten ei voi olla kovin isosta asiasta kiinni.
mut joo, täs se prikka mistä puhuin.
http://imageshack.us/photo/my-images/706/kytkin.png/kiitos etukäteen kaikille vastanneille ja vastaajille! =)
10.9.2011 0:17
Mikäs on paras hinta/laatu suhteeltaan oleva sylinteri setti tämmöiseen ? Vakio pitäis olla, eli ei mitään airsalin viri.
10.9.2011 0:20
airsal 50cc yhtä tehokas kun vakio
11.9.2011 10:37
Jos airsalin hinta on sitten kova, niin itse ostin Narakun valurautapytyn, ja maksoi sen 120€, ja ei oo ollu valittamista.. Itse satuin tuollaisen airsalin 50 pytyn ostamaan, yksi leipoi, sain takuuseen uuden, ja sekin leipoi. Kummatkin kävi tehtaalla ja todettiin kokonainen erä pinnoitevikaiseksi.. Että laatu kyllä heittelee, ja kanavien reunatkin oli semmoisia puukonteriä että..
11.9.2011 13:22
jaahas mitä nyt, eile ajeltiin tosa kylällä ja sit mentii parkkiin ja tunninpäästä sit lähettiin ajelee niin valoissa yhtäkkiä boobooo ja ei mitenkään käyntiin? pari kertaa suhautti putkeen, kipinä tulee, kaks tulppaa koitettu, bensaa tulee, ilmanputsari ei oo tukos, kaasari putsattu. voiko sytkä pyörähtää itekseen?
25.9.2011 17:15
............
Viimeksi muokannut Blizzard_ päivämäärä 30.9.2011 18:20, muokattu yhteensä 1 kerran
28.9.2011 11:57
tiivisteet on kertakäyttösiä, kansi menee vielä kun putsaat tiivistepinnan kaikesta paskasta, painat männänrenkaita samaan aikaan kun laitat pyttyä paikalleen, ja pitää ilmata ettei lämpöleikkaa sit =)
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 28.9.2011 20:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
12.11.2011 18:04
mikä uudenmallin terpissä on vikana. vaihdettu 80cc pytty ja jäykemmät kytkinjouset ja kasattu. kasaus tehty luultavasti oikein, huolella ja tarkistaen, että kaikki osat on laitettu oikein, mutta kun painaa kytkinkahvasta, mitään ei tapahdu (musta vipu siis mikä menee kytkimeen liikkuu ihan niinkuin pitääkin). vapaalla kone lähtee nätisti käyntiin, mutta kun kytkin pohjassa laittaa vaihteen päälle, kone ns. "stögää eli sammuu"... mikä neuvoksi, olenko mahd. kussut jotain ?