Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
17.5.2013 0:29
Jos jokin USD niin mieluiten joku laadukas keula kuten marzocchi tms.
T palojen ja keulaputken laakerien vaihdolla pitäisi selvitä.
Itse ostin showan USD keulan johon piti vaihtaa laakerit sekä tehdä etupyörän akselille holkki.
24.5.2013 17:30
Mitäs teen tolle CPI SM:n takaiskarille kun tuntuu että se ei oikeen palauta, tai kun mopon päälle istuu ja nousee pois niin perä nousee hitaasti takas ylös? Kunnon jousitustahan se ei nyt anna kun takaiskari menee pohjaan ja palautuu tosi hitaasti.
26.5.2013 21:59
Paljonkos korottuu perä ja istumakorkeus jos tekee detsiin koropalan jossa väli vanhaan reikään on 2cm? Kiitos etukäteen
27.5.2013 10:41
Perä vai istumakorkeus?
minkäs kokone pitäs tehä että perä nousis 10cm?
27.5.2013 17:25
Onko mitään haittaa, jos takaiskari natisee?
28.5.2013 0:32
Varmaan jotain voitelua kannattaisi sille iskarille antaa?
28.5.2013 18:12
Voisiko joku kiltti ihminen linkata Sparewheelin sivuilta Yamaha dt -06 etupumppuihin stefat?
19.6.2013 16:50
Olisko jollain tietoa mitkä stefat tulee showan USD keulaan emäputken paksuus 45mm ja liukuputken 35mm keula on gilera HK:sta
16.7.2013 23:32
Mites on ku detsiin oon laittamassa koropalaa, mutta takahaarukka ei mee ku vajaa sentti alaspäin kunnes ketjut jää jumiin takahaarukan ja jonku lahaarin väliin, siirränkö ketjut oikeemmalla pois tosta lahaarista? ja sitten vielä tietääkö kukaan kui monta milliä pitää olla koropalan reikien välissä (keskipisteestä keskipisteeseen), että perä korottuis 90mm?
24.7.2013 22:38
Olen ostamassa mopoon kaasuiskaria niin pitääkö sen "kaasupullo" höskän olla ylhääl vai alhaal että onko sillä mitää väliä
24.7.2013 23:02
Ei mitään väliä iskarin toiminnan kannalta.
29.7.2013 23:07
Mistä paiolin usd keulaan vaihdetaan/lisätään öljyt?
31.7.2013 9:31
Keulan alapuolella kuusiokolopultit auki ja siitä öljyt sisään ja takasin kiinni.