13.5.2009 19:36
waltteri kirjoitti:Miksi muistaisin lukeneeni että isompi alapäänlaakeri tuli parannuksena jossain 03-tienoilla, koska pienemmät eivät oikein tykänneet kestää.
13.5.2009 21:18
Regalityan kirjoitti:waltteri kirjoitti:Ei niitä derbinkään sähköjä ihmeemmin tarvinnut muokata että saa kiinni. Minäkin olen kuullut noista am6 kiertokankien sopivuudesta, mutta ilmeisesti vain vanhemman am6 moottorin kiertari käy, koska uudemmassa mallissahan on isompi se alapäänlaakeri (ja tappi?)
Mutta saa tähän vahvistetulla alapäänlaakerilla varustettua kampiakselia,joka on myös shimmattu niin että laakeri ja kiertokanki pysyvät toisiinsa nähden liikkumattomina (ei ole siis niin paljon sivuttaisvälystä jja laakeri ei pääse uimaan niin paljoa) niin ja saa myös sitten erikseen pelkän vahvistetun kiertokangen.
Mitä muokkauksia nää teit niihin sähköihin? Viilasitko pitemmiksi niitä aukkoja joilla se aluslevy kiinnitetään koneesee?
18.5.2009 20:29
21.5.2009 18:15
21.5.2009 18:20
22.5.2009 18:21
22.5.2009 18:47
14.6.2009 17:02
14.6.2009 20:16
14.6.2009 20:49
waltteri kirjoitti:Eilen sain Raisun koneen Axun lohkoilla ja 58cc zetalla kasaan, tänään pistin käyntiin ja sain raisun muutenkin nyt ajokuntoon niillä RD:n vanteilla. Kuvaa tulee mahdolllisesti huomenna
14.6.2009 21:51
Regalityan kirjoitti:Meinaapa taas tämä topikki tippua ihan hännille, niin kysytäänpä, että miten teillä on toiminu nämä kyseiset koneet? Itellä ihan hyvin, yhestä aukassu taas aksun vaihelaatikon ja korjasin sen.
15.6.2009 9:30
RaCeR! kirjoitti:Regalityan kirjoitti:Meinaapa taas tämä topikki tippua ihan hännille, niin kysytäänpä, että miten teillä on toiminu nämä kyseiset koneet? Itellä ihan hyvin, yhestä aukassu taas aksun vaihelaatikon ja korjasin sen.
eipä mullakaan valittamista oo, ihan hyvin toiminu paitsi että männänrengas katkennu nyt 2 kertaa ja kerran petilaakerit sano sopimuksen irti.
15.6.2009 9:52
15.6.2009 11:27
15.6.2009 19:20