Ihan aito/alkuperäinen ducati/kokusan staattori ja ajotusmerkki näyttäs olevan ihan samassa paikassa kun aikasemmin. Enkä kyllä keksi miten sytkä muutenkaan siinä 30min aikana kun phbg -> PWK vaihdoin olisi itekseen mennyt ketuilleen
Kampura on vahvistettu top racing/jasil evolution ja C3 petilaakerit. Tohon koneeseen tehtiin liikkeessä täys konerempa about 3000km sitten jolloin siihen laitettiin tuo kampura,metrakitin 70cc sylinteri,kaikki laakerit,kevlar kytkinlevyt/jouset, malossin x360 setti (läpät + imukaula),kaikki stefat,tiivisteet ja se dellorto phbg racing 21mm.
Ton vajaa 1000km sit vaihdoin sylinterin metrasta tohon airsaliin ja toiminut ihan hyvin nyt tähän kaasarinn vaihtoon asti. Eli melko mystinen homma. Tosiaan eilen nostin neulaa pykälällä ja nyt kierrokset ei leijaa läheskään niin pahasti. Mutta käy nyt neulan alueella ihan liian rikkaalla. Eli kaipa tää nyt joku ilmavuoto on oltava tai sit jostain syystä noi alipainehanat ei vaan puske tarpeeksi bensaa kaasariin. Pitää varmaan huomenna koittaa laittaa johonkin pulloon/kanisteriin bensaa ja koittaa ilman hanaa, saapahan tuon sit suljettua pois.
Viimeksi muokannut johnnyw päivämäärä 22.4.2017 7:29, muokattu yhteensä 1 kerran