Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
17.5.2015 21:18
Juu, tiedän kyllä. Palikaahan on jo derbissä, villattu 80cc airsal n. 197 asteinen pako, pyttyä madallettu ja 28mm kaasari. Kisasähköjä olen ajatellut sen takia, että vanhat sähköt ovat palaneet ( käyttökelvolliset kuteskiin). Ja kävin kysymässä paikalliselta sorvarilta paljonka maksais vauhtpyörän sorvaus, vastaus oli aika tyly 70e?
17.5.2015 21:29
Jaahas, aika kova tuntiliksa koneistajalla.
Noita sytkäpaketteja saa yksityisiltä n. 60-80€ hintaluokassa
(staattori + vauhtipyörä + CDI).
Sori mainostus, mutta miulla
oli tuolla myyntipuolella myytävänä sytkäpaketti kevennetyllä vauhtipyörällä (579g); hp. 120€.
Edelleenkin voin luopua niistä osista.
Ja jos epäilyttää, ettei kierrä tarpeeksi vakiosähköillä
(rajoittamattomalla CDI boksilla), niin voipi käydä vilkasemassa tuolta miun
galleriasta GSF Dyno käyriä..
17.5.2015 21:42
Juu, en välttämättä tarvii kun vauhtipyörän ja siitäkään en kauheesti ole valmis maksamaan, 30e + postit ?
17.5.2015 21:53
Kaikki sytkän osat myyn kerralla.
YV:llä voipi neuvotella lisää, jos enempi kiinnostaa.
18.5.2015 14:17
Laitetaas tännekkin...
Moi!
Tarviisin kiireisesti apua, tietääkö kukaan mitkä ovat Barikit Crankshaft "Racing" AM6 männäntapin neulalaakerin mitat? tuli siis hävitettyä paketissa tullut neulalaakeri
.
Tossa vielä linkki =
http://www.maxiscoot.com/vilebrequin-ba ... ore=mxs_en
Kiitos jo etukäteen!
18.5.2015 15:09
Heipä hei.
mikä detsis vikana, kun puskee putken päästä pensaa ja öljynseosta ihan kunnolla jos antaa kieroksia. tuorevoitelua ei ole ja tankissa on ihan sopiva määrä öljyä.
18.5.2015 16:36
juhmuli kirjoitti:Heipä hei.
mikä detsis vikana, kun puskee putken päästä pensaa ja öljynseosta ihan kunnolla jos antaa kieroksia. tuorevoitelua ei ole ja tankissa on ihan sopiva määrä öljyä.
Luultavasti antaa liikaa seosta, laita pienenmpää suutinta/neulan loven sokkaa ylemmäksi.
18.5.2015 19:44
Suutin on 95mm ja neula on ihan ylhäällä:D ja eihä tosta 95mm suuttimesta kannata enään pienentää, kun on athenan 50 pytty ja yasunin tehari.
18.5.2015 21:58
95mm
Mikäs kaasari siulla onkaan, kun 95
mm suutin sinne uppoaa?
Ei tuo #95 pääsuutin sano mitään kenellekkään, jos ei edes tiedetä, mikä kaasari siulla on..
Vakiona Dell'orto PHBN 16mmVaikka se nyt kuinka harmittaisi laittaa pienempää pääsuutinta, niin vaihda sinne kaasariin 5-8nroa pienempi pääsuutin, jos meinaat päästä ongelmastas.
21.5.2015 13:35
Mistä am6 vakioputkelle holkkeja kun pyttynä toimii stage6 70cc?
Viimeksi muokannut betajonne123 päivämäärä 22.5.2015 0:02, muokattu yhteensä 1 kerran
21.5.2015 14:47
Tuskin sie niin isoa holkkia (47.6mm) tarvitset..
Eiköhän se pakokanava ole 28mm halkaisijaltaan.
Niitä 25/28mm (tms.) holkkeja myydään ihan mp-liikkeissä.. siitä vaan selailemaan / kyselemään liikkeistä.
21.5.2015 23:58
Joo tuli vähän sekoiltua ja luin netistä mitat väärin
mutta kiitos.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 22.5.2015 19:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata
23.5.2015 11:34
Voinko laittaa vilkkujen johot akkuun, että akku latautuisi ajaessa? Mulla ei siis ole vilkkuja joten voin huoletta pitää ne päällä ajossa. Mun mopossa ei siis ole alkuperäsenä akkua niin ei ole sille tehtyjä johtojakaan.. Akusta sitten lähtee johot ledeille.
25.5.2015 16:31
Jelpatkaas vähän, pistin XPS:n uuden moottorin, ja sain moottorin käyntiin tuossa n. viikko sitten. Mopo toimii hyvin tyhjäkäynnillä, mutta kaasua painaessa se vain booaa ja paukkuu. Seosruuvien säätö ei auta ja kaasutin on ok. Tulppa, tulpanjohto ja CDI-boksi vaihdettu. Missä vielä voisi olla vika? Ja rungossa on irtonaisena musta-sininen johto, jolle en ole löytänyt paikkaa. Minne se kuuluisi laittaa ja kuinka tärkeä johto se on?
25.5.2015 18:10
Isompi suutin... Kaasarin säätöohjeita lukemaan.