Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.11.2013 14:54
Rieska tais vitsailla
Niin eihän sitä normiajossa mitenkään kauheasti tarvi luistattaa, liikkeelle kyllä pääsee huonoillakin väännöillä mutta jos meinaa jättää kaverin derpin viivoissa tai muuta vastaavaa niin siinä se kytkimen käyttö ratkaisee aika paljon näillä mopon väännöillä.
3.12.2013 22:04
Mikä on toi tollanen "ylimääränen" ns. männänrengas ,joka tuli ton narakun sylkkäsarjan mukana. Tollanen ohut liuska. Tässä kuva jossa näkyy toi rengas -->http://www.racingplanetusa.com/images/gross/nk10091_kolbenringsatz_naraku_kymco_sym_web.jpg
3.12.2013 22:12
Eikö se oo vaan se juttu mikä pitää ne männänrenkaat kiinni toisissaan?
3.12.2013 23:02
Vireboy kirjoitti:Eikö se oo vaan se juttu mikä pitää ne männänrenkaat kiinni toisissaan?
Kiinni toisissaan? Ne oli minigrippussissa ja kaikk ihan irrallaan toisistaan?
4.12.2013 10:48
Mullakin tullut parissa paketissa tuollainen rinkula, en löytänyt sille mitään käyttötarkoitusta niin heitin roskiin. Voi olla joku työkalu asennuksen helpottamiseen tai esim. mitta että saa päittäisvälyksen kohdalleen tai jotain?
Tai sitten vain kiinnityslenkki pakettiin että pysyy renkaat kiinni toisissaan, itselläni on aina ollut renkaat tuon rinkulan "läpi" kun paketin olen avannut.
4.12.2013 17:00
Ei kuitenkaan pakollinen laittaa, eikä sen hyödyistä/haitoista ole mitään todisteita
5.12.2013 1:19
Kumpaan rengasuraan kuuluu laittaa jos laittaa / onko väliä?
Voisi kokeilla seuraavan männän kanssa, tuskin huomaa kyllä mitään eroa.
6.12.2013 12:10
Kannentiiviste tai joku vesikanava vuotaa. Kannentiiviste varmaan melko väärin asennettu jos se jotenkin tulee ulos sylinteristä (?).
7.12.2013 1:38
Eikö deeteen vakiokansi pitäisi käydä RMS sylinteriin??
8.12.2013 0:54
Jos vaihdan am6 minarelli koneeseen isomman sylinterin niin pitäisikö vaihtaa isompi suutin ? jos pitää niin paljonko isompi ?
olen siis vaihtamassa 80cc 50cc tilalle.
8.12.2013 2:00
Miten toi tasapainoakseli sääjetään kellää tietoo?
8.12.2013 2:25
cpi sm 12 kirjoitti:Jos vaihdan am6 minarelli koneeseen isomman sylinterin niin pitäisikö vaihtaa isompi suutin ? jos pitää niin paljonko isompi ?
Kaikki säädöt uusiksi.
8.12.2013 15:32
cpi sm 12 kirjoitti:Jos vaihdan am6 minarelli koneeseen isomman sylinterin niin pitäisikö vaihtaa isompi suutin ? jos pitää niin paljonko isompi ?
Suosittelen vaihtamaan isompaa kaasariakin niin saa säätöihin helpommin. Uskoisin että suutinta saa vakio kaasarilla etsiä yli 120:sta