Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.12.2011 16:57
ei oo airallillekkaa mikää hyvä, tai no mul on täl hetkel kokeiluna metra eikä se kyl mihkää mee
16.12.2011 17:08
No mikä sitte on hyvä paketti, ku en oo ostamassa mitään pytylle tarkoitettua putkea.
Tai kuinka hankalaa on sitten tilata esim. tuolta gearpartista ? Miten pitää maksaa ja minkälainen käytäntö jne..
16.12.2011 17:22
pensat sekottuu, kun 3 jätkää heiluttaa mopoa sivuttain
leovincelle italkitin 74 cc pytty, sillä ainakin toimii...
16.12.2011 20:05
aape26 kirjoitti:Tai kuinka hankalaa on sitten tilata esim. tuolta gearpartista ? Miten pitää maksaa ja minkälainen käytäntö jne..
Rahat tilille ja osat lähtee tulemaan. Niiden sivuilta löytyy lisätietoa.
16.12.2011 20:10
^^ Ei se leovince toimi sillä italkitilläkään, täysi paska se on silti. Satavarmana tg:llä saataisiin enemmin huippuja ja kiihtyvyyttä yhtä hyvillä ajo- ominaisuuksilla.
Ja eipä toi piikki oo leiponu ja muutenki on hiton hyvässä kunnossa yläkerrasta, vaikka en muista aina sekoittaa yhtään kun menen tankkaamaan, seosvoitelu käytössä.
17.12.2011 17:44
monien putkien ohella sanon että paras setti airsalille on 17.5mm kaasari, enoxi, vakioputsari josta otettu kuri pois, 14/53 välit... huiput n 105 ja ei syö normiajossa bensaa vittuakaan... isompaa kaasaria kun laittaa ni alkaa jo bensaa viemään aika nopeeseen tahtiin
17.12.2011 17:48
Kallioltako alas puotit?
17.12.2011 17:54
HAHAHAAAA hauska olet sami
17.12.2011 18:00
Iha mahollineha toi o, ite ajoin talvella huiput enoxilla, 90 ja suti 80 vauhissaki kesärenkaalla
Gepsiin mittasin tuonkin. Kone oli väljähkö paska, väleinä 12/53. Muuten iha perus xps.
17.12.2011 18:44
Mahdollinen juu, mutta onko järkevällä kiihdytyksellä? Ja nuokin välit vähän pitkähköt, 13/53 vois mennä jopa kovempaa.. Ja 17,5 kaasarikaan ei ole optimi tuolle pytylle, ja kaiken lisäksi tuo pyttykin täysi kusiainen..
17.12.2011 19:12
Sami L kirjoitti: kaiken lisäksi tuo pyttykin täysi kusiainen..
Ajattelitko että joku saattaa haluta mopolta muutakin kun tehoa? Esimerkiksi kestävyyttä ja pientä bensankulutusta? Nämä kun vaikuttavat aikalailla oleellisesti osien valintaan, puhumattakaan hinnoista.
17.12.2011 19:32
kulutus varmaa jollakin metran pro racella semmoset 11.5 l satasella
17.12.2011 19:56
veikkaan että vääntöpytylle 14/53 on paremmat
D sanoppa joku syy miksi airsali on "kusiainen"? koska 80cc barikitillä pääsee kovempaa
Mitä tarkotat taas järkevällä kiihdytyksellä, huudatin vaihteet loppuu ja vaihdoin? 120 kg poliisi sai kaverin mopolla, jossa oli 19mm kaasari, 15/53 välit ja scr corse ja airsal 70cc 400m suoralla 103 tutkaan, ja kovempaa olisi mennyt...
17.12.2011 22:47
_scr corse_ vähän parempi putki ehkä kuin tuo enox, ja suunnattu isommille pytyille ; ) Ja arvasinpa että tästä alkaa melkonen sota, kuitenkin tuo airsalin 70 on viilaamattomana melko tehoton verrattuna muihin 70 pyttyihin, ja kyllä barikit 80 pääsee kovempaa, ja itselläni kävi viilautettavana ja kyllähäse kulukee..
Ja itsellä syö sen 13L satasella melko tarkalleen
19.12.2011 18:37
Xtreme-11 kirjoitti: 120 kg poliisi sai kaverin mopolla, jossa oli 19mm kaasari, 15/53 välit ja scr corse ja airsal 70cc 400m suoralla 103 tutkaan, ja kovempaa olisi mennyt...
Pakko kysyä mitä sen jälkeen kävi