18.12.2008 21:56
TseiTsei kirjoitti:Hmm. Ajattelin jos suojaan pinnojen alut esim. teipillä, että hioessa ei pinnojen pinta pääse pilalle ja ala ruostumaan. Tietysti helpompaa olisi varmasti hioa, jos ottaisin pinnat pois mutta epäilen pinnoitustaitojani ja pinnoitus ammattilaisella tuo mukavasti lisähintaa.
Mistäköhän löydän Ral-sävykartan ?
18.12.2008 22:12
20.12.2008 23:49
21.12.2008 12:12
M`` kirjoitti:Semmonen kysymys olis että kun alkukesästä jäi vähän vähemmälle takavanteen pesu niin siihen pääsi ketjujen öljyt syöpymään kii eikä millään meinaa lähtee. Metal Polish ja joku automaalin hionta vaha on testattu mutta ei meinaa lähteä. Että mikä olis hyvä "tökötti" millä sais öljyn irtoo? Kun ei hiekkapaperillakaan viittis alkaa hioo vanteen pintaa.
21.12.2008 12:21
makke122 kirjoitti:M`` kirjoitti:Semmonen kysymys olis että kun alkukesästä jäi vähän vähemmälle takavanteen pesu niin siihen pääsi ketjujen öljyt syöpymään kii eikä millään meinaa lähtee. Metal Polish ja joku automaalin hionta vaha on testattu mutta ei meinaa lähteä. Että mikä olis hyvä "tökötti" millä sais öljyn irtoo? Kun ei hiekkapaperillakaan viittis alkaa hioo vanteen pintaa.
eikös bensa oo melkee paras liuotin? tai sit voit kokeilla jotain teollisuus liuotinta jos saat jostain käsiis...
21.12.2008 18:59
22.12.2008 1:52
22.12.2008 2:27
TseiTsei kirjoitti:Itse olen tehokkaimmaksi todennut SRC:n. Eli tuossa aineessahan on myös liuottava puhdistusominaisuus, joten sillä pitäisi aika hyvin irrota. Mutta kokeile nyt ensiksi noita raskaimpia liottimia mutta jos ei meinaa auttaa, niin karhunkielellä tai hienolla hiekkapaperilla lähdet kiillottelemaan.
22.12.2008 13:40
22.12.2008 15:53
PoikaneV kirjoitti:Tarkotitkos SCR:llä CRC:tä:
http://www.crcind.com/csp/web/ProdDisp. ... AUTOMOTIVE ?
22.12.2008 16:02
26.12.2008 4:52
26.12.2008 16:15
26.12.2008 20:37