Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
20.1.2007 22:40
Ei jumalauta saa kyllä nauraa ku näitä keskusteluja lukee
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
30.1.2007 17:44
joo itekki olen lukenu varmaan 5 kertaa läpi nää jutut...kaikista helpoiten pääsette kun kokeilette itse .. opitte tekemäänkin jotain.. ja käyttäkää nyt hiukan järkeä
30.1.2007 18:42
Nooh, kohta Skyteamiin tulossa uus änkkäri, saatepa kuulla hieman äänieroja...
Nelitahti on eritahti.
30.1.2007 22:39
eiks toi kunnon änkkäri villa näytä vähän motonetin kiilotusträsselilt sellast mitä myydään pussis putsaukseen ajaakohan samaa asiaa
2.2.2007 17:01
voi se rässeli ottaa vähä säppiä siellä putkessa mutta koklaa ni tiedät
2.2.2007 18:14
miksette vaan voi ostaa oikeeta vaimenninvillaa? eise niin kallista oo.
2.2.2007 18:39
jånne kirjoitti:vittu nää on noloja kysymyksiä
no saaha noita kysyä
Miten voi tehä sellasseen ihan pyöreen änkän
Millaset äänet tulis jos ei laita sinne mitään villoja
2.2.2007 21:05
Pullistamalla, samaan tapaan kuin pakoputkikin. Tosin saattaa
Vaatia hiukan enemmän painetta
3.2.2007 18:12
Tänään tuli amisteltua pahimman kerran. Tein nimittäin kaljatölkistä äänenvaimentajan
.
3.2.2007 18:38
Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???
3.2.2007 19:13
Ei ne sinne koneeseen pääse ellei sun änkkäs oo heti pakoaukossa kiinni väärinpäin ja kone toimi imurina.
3.2.2007 21:11
sumppa kirjoitti:Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???
Onko nä mä ainoita täytteitä mitä ankkään voi laittaa, itse olen tekemässä vaimenninta 4t mikroautoon niin mikä olisi parasta täytettä?
3.2.2007 21:20
Tuuningmaster kirjoitti:sumppa kirjoitti:Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???
Onko nä mä ainoita täytteitä mitä ankkään voi laittaa, itse olen tekemässä vaimenninta 4t mikroautoon niin mikä olisi parasta täytettä?
Äänenvaimennusvilla, maksaa vaan liikaa, esim. Mc-scatterilta saa. Teräsvilla ja lasivilla käy ihan hyvin.
4.2.2007 21:41
sumppa kirjoitti:Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???
kysy hiljaa iteltäs pälli..