Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

20.1.2007 22:40

Ei jumalauta saa kyllä nauraa ku näitä keskusteluja lukee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

30.1.2007 17:44

joo itekki olen lukenu varmaan 5 kertaa läpi nää jutut...kaikista helpoiten pääsette kun kokeilette itse .. opitte tekemäänkin jotain.. ja käyttäkää nyt hiukan järkeä :)

30.1.2007 18:42

Nooh, kohta Skyteamiin tulossa uus änkkäri, saatepa kuulla hieman äänieroja... :D Nelitahti on eritahti.

30.1.2007 22:39

eiks toi kunnon änkkäri villa näytä vähän motonetin kiilotusträsselilt sellast mitä myydään pussis putsaukseen ajaakohan samaa asiaa

2.2.2007 17:01

voi se rässeli ottaa vähä säppiä siellä putkessa mutta koklaa ni tiedät :D

2.2.2007 18:14

miksette vaan voi ostaa oikeeta vaimenninvillaa? eise niin kallista oo.

2.2.2007 18:39

jånne kirjoitti:vittu nää on noloja kysymyksiä :D no saaha noita kysyä

Miten voi tehä sellasseen ihan pyöreen änkän
Millaset äänet tulis jos ei laita sinne mitään villoja :D

2.2.2007 21:05

Pullistamalla, samaan tapaan kuin pakoputkikin. Tosin saattaa :D Vaatia hiukan enemmän painetta

3.2.2007 18:12

Tänään tuli amisteltua pahimman kerran. Tein nimittäin kaljatölkistä äänenvaimentajan :D.

3.2.2007 18:38

Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???

3.2.2007 19:13

Ei ne sinne koneeseen pääse ellei sun änkkäs oo heti pakoaukossa kiinni väärinpäin ja kone toimi imurina.

3.2.2007 21:11

sumppa kirjoitti:Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???
Onko nä mä ainoita täytteitä mitä ankkään voi laittaa, itse olen tekemässä vaimenninta 4t mikroautoon niin mikä olisi parasta täytettä?

3.2.2007 21:20

Tuuningmaster kirjoitti:
sumppa kirjoitti:Mitäs sitte jos käyttää teräsvillaa tai lasivillaa änkässä ja niitä lasihiutaleita/metallilankoja putoo koneeseen???
Onko nä mä ainoita täytteitä mitä ankkään voi laittaa, itse olen tekemässä vaimenninta 4t mikroautoon niin mikä olisi parasta täytettä?
Äänenvaimennusvilla, maksaa vaan liikaa, esim. Mc-scatterilta saa. Teräsvilla ja lasivilla käy ihan hyvin.

4.2.2007 21:40

voi helvettiiiii :D :D :D :D :D :D :D :D

lasi villaa vaan laitatte ja toimii varmasti sen puol vuotta varmasti

4.2.2007 21:41

kysy hiljaa iteltäs pälli..