24.10.2013 12:49
24.10.2013 14:20
nostellaasMulikka1 kirjoitti:Mites osaisko joku sanoo et mitä kaikkee pitäis vaihtaa jos haluaa laittaa 2011 detsiin 04-06 johtosarjan ja cdi sun muut. Ei taida mennä tohon moricillisen johtosarjaan kii eli staattori varmaanki ainaki mut pitääkö magneetto vaihtaa? ja meneekö mittarit sunmuut tostanoinvaan kiinni? Alkaa vaan hermot kusta kun noi 11vm omat sähköt pistäny jo 2 moriccia paskaks, jolloin tosin on ollu diodi kiinni eli voiko moricin kärähtäminen johtua diodista? Ja kun koittaa ilman diodia niin toimii todella huonosti noilla kahdella moricilla
24.10.2013 20:05
Jurpelo kirjoitti:Oliko toi kytkimen säätö niin, että ruuvi, joka lukittu mutterilla kytkimen keskeltä, ruuvataan kiinni ja sitten 1/4 kierrosta auki? Korjatkaa jos väärin, kiitos.
28.10.2013 21:29
29.10.2013 9:16
31.10.2013 23:27
1.11.2013 12:41
1.11.2013 19:55
1.11.2013 20:42
1.11.2013 23:55
2.11.2013 0:12
sampul1 kirjoitti:Tavallisen ja powerupin erot?
2.11.2013 0:20
arsori kirjoitti:Ootko pyöritelly vetoakselia samalla? Kun nää koneet on rakennettu sillei, että vaihteet ei koneen paikallaan ollessa mene silmään. Eli kampea vaikka ylöspäin vaihdepoljinta, ja samalla pyörittelet vetoakselia niin vaihteitten pitäs loksahtaa paikalleen.
2.11.2013 1:04
aamojj_ kirjoitti:sampul1 kirjoitti:Tavallisen ja powerupin erot?
Vähän myöhään vastaus mutta:
Powerup: Hieman vähemmän kuristettu putki, imukaula, ilmanputsari ym. kuin yleensä, mutta rajoitettu cdi-boxi
Tavallinen: Hyvin rajusti kuristettu, kierrokset rajoittamattomat.
Powerup vakiona parempi koska enemmän tehoa, jos meinaa kunnolla virittää, vaatii rajoittimen ohittamisen.
Jotkut tavalliset miltei ajokevottomia vakiona, viritettynä rajottamattomat kiekat plussaa.
Kuristusten poiston jälkeen eroa siis vain powerupin rajoitin.
2.11.2013 1:50
2.11.2013 20:47