5.5.2013 11:19
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Nyt ei puhuta milleistä vaan sadasosamilleistä(0,01mm). Vertailun vuoksi, ihmisen hiuskarvan paksuus on yleensä luokkaa 0,03-0,06mm. Mittavälineiltäkin siis vaaditaan hieman eri tason tarkkuutta, analogisen työntömitan voi unohtaa suosiolla.Pondeyo kirjoitti:Ja miten se voisi olla väärän kokoinen, ei ne männänrenkaat sitä nicasil-pinnoitetta syö kovin paljon, ei varmanakaan monta millimetriä...
Todennäköisesti vakiomäntäkin pelittää riittävän hyvin, etenkin noin vähän ajetussa laitteessa. Mutta jos homman haluaa tehdä viimeisen päälle niin hoonaus ja aavistuksen isomman männän osto tuovat yleensä parhaan lopputuloksen.
7.5.2013 9:20
7.5.2013 11:13
12.5.2013 3:19
12.5.2013 4:35
12.5.2013 9:14
12.5.2013 21:55
ernu kirjoitti:Saako Airsalin 70cc sylinteriä pelittämään ja säätöihin vakio 16mm kaasarilla? Onko kulutuksessa ja tehossa paljoa eroa verrattuna 50cc sylinteriin vakio kaasuttimella?
13.5.2013 0:52
13.5.2013 13:02
13.5.2013 13:09
Vegemon kirjoitti:@eltzu
Osta mielummin toi corse 50/70, paljon komeampi kuin tuo arrowi ja yhtälailla siitäkin vääntöä löytyy.
Kyllähän nuo kisasähköt kannattaa jo ihanvarmuuden vuoksi olla tuon tason vireissä mukana.
13.5.2013 13:12
Juunish kirjoitti:Kyllä se silti toimii vakiosähköilläki
13.5.2013 17:10
ernu kirjoitti:Saako Airsalin 70cc sylinteriä pelittämään ja säätöihin vakio 16mm kaasarilla? Onko kulutuksessa ja tehossa paljoa eroa verrattuna 50cc sylinteriin vakio kaasuttimella?
15.5.2013 8:57
15.5.2013 9:09
Juussoo kirjoitti:En löytämnyt mistään muualta vastausta niin kyselen täällä, paljonko pitäisi olla suuntaa antavasti tehoja seuraavalla setillä: Hebo Tomahawk 80cc sylinterisarja, 21mm dellorto phbg, tg enox? Sitten tietty vapariputsaria ja koneeseen vaihdettu vahvempi kampiakseli,kytkinlevyt ja jouset. Putki tossa varmaan on hiukan rajoittava tekijä? Menohaluja löytyy kyllä ihan kivasti mopoksi ja piikkisenkin jälkeen tuntuu kohtuullisen pirteältä, ainakin tuntuu siltä kun alustakaan ei ole vakiota kauheasti kummallisempi Huippuja edellisellä omistajalla kelannut 106km/h eikä kuulemma vedetty edes tappiin asti. Eipä autot tuolla satasen alueella ohi ole kovin usein tulleet.
Voiskohan kytkinjousien kaveriks laittaa parit prikat kun tuntuu uusista kytkinjousista huolimatta luistavan jonkin verran?
Ja männällä varmaan ajelee jonkun 5000km vai kuinka? 800km rullattu mäntä nyt sisällä.
15.5.2013 17:48