13.12.2015 20:07
17.12.2015 2:26
Retroilija kirjoitti:Seosruuvia vaan rukkaamaan.
Se voi olla että se sun kaasariskin on niin ylimittanen ettei sitä saa mihinkään säätöihin alakierroksilla. Mopo yksinkertasesti tukehtuu siihen ilmamäärään mitä se kone saa kun läväytät ton kauheen luistin auki ja sen vuoksi mooaa, se ilma kun kulkee kovempaa mitä bensa ja se bensan höyrystyminenkin voi olla vähän heikkoa kun ei ole kunnon virtausta kun on liika iso kaasarimoro!
osaakko kukaa kertoo mitä pitäs ruveta säätää kaasarista kun alakierrosksilla mooa mutta kun pääsee piikille nii kiertää nii sootansti .
ja mopona on gilera smt..
ja tekniikkana on
viilattu vakiosylinteri
squish 0.7mm
lohkot puhallettu ja kohistettu sylinterin huuhteluihin
metrakit sp3 putki
kevennetty magneeto ja sytkä säädetty
dellorto vhst 28mm kaasari
17.12.2015 21:35
8.1.2016 16:28
10.1.2016 21:53
12.1.2016 0:39
12.1.2016 22:21
17.1.2016 0:42
17.1.2016 1:44
17.1.2016 12:43
Retroilija kirjoitti:Jospa vaikka käytät ensin koneen lämpimäks ja sitten vasta rukkaat sitä tyhjäkäyntiä.
17.1.2016 13:07
18.1.2016 15:24
29.1.2016 13:41
14.2.2016 13:45