16.2.2013 21:09
26.2.2013 15:24
27.2.2013 19:16
7.3.2013 21:13
8.3.2013 2:24
luikero kirjoitti:rupeaa nakuttamaan
8.3.2013 10:22
8.3.2013 13:24
luikero kirjoitti:Kiitos miksuhh:lle. Mutta seuraava ongelma --->
En nyt tiedä onko ihan oikea paikka mutta kysellään aluksi täällä. Elikkäs nyt uudenmallin rabasassa kiinni 73 cc airsal, metrakit pro race putki ja 20 mm phbg. Aluksi ei lähtenyt käyntiin mutta sitten käänsin magneeton aluslevyä myötäpäivään eli omasta mielestä pistin sitä myöhemmälle. Lähtee käyntiin, muttei kierrä kuin ehkä 9 krpm. En osaa arvioida paljon laitoin myöhäisemmälle mutta miten näitä sähköjä kannattaa säätää että saisi kohillee edes jotenkin? Pelkästään korvakuulolta vai testaamaan? Pelkään vain että rupeaa nakuttamaan tms. Kiitos.
8.3.2013 20:07
8.3.2013 23:47
70cc Pro Races on myös pakouakon asteet tasan 200. Aika raju lukema Airsalille. Pitäshän sen lähtee vakiosytytyksellä käymään ja toimiakki, mutta jos se kerta rajottaa, niin sytytys on perseellään. Sytty liika aikaasella jos potkaasoo takaasi. Liikä mäyhääsella jos rajottaa. Tähänhän rajotetut CDI-poksitkin perustuu eli säätää syttyä myöhäsemmälle.luikero kirjoitti:pakoaukon asteita noin 200
13.3.2013 22:37
13.3.2013 22:53
13.4.2013 20:53
13.4.2013 20:56
13.4.2013 21:43
luikero kirjoitti:Siis se unohtui mainita että pyttyä viilattu, pakoaukon asteita noin 200 ja levennetty myös. Huuhteluihin ei ole koskettu, ainakaan vielä kun ei ole sopivaa työkalua. Kantta on myös madallettu, en osaa sanoa paljon kun en ole mitannut ja pytty ei uutena minulle tullut. Seuraavaksi ostolistalla kunhan saa kesätöistä rahaa niin kisasähköt, ehkä isompi kaasari.
Tänään testailin ja se kiertää nopeasti sellainen 9krpm, mutta jos pitää vielä vähän kaasua pohjassa niin vetää loppuun, vakiomittariston mukaan siis. En tiedä ovatko säädöt kaasarista rikkaalla vai onko niissä sytytys perseellään. Ideoita?
23.4.2013 15:26