6.2.2014 16:14
6.2.2014 16:18
Männänvaihtovälien miettiminenkin on 99% tapauksissa turhaa hommaa koska niillä ei kukaan jaksa(innostus loppuu)/pysty(leipoo tai polizei iskee) ajamaan edes ensimmäistä mäntää loppuun.
6.2.2014 22:56
-7 huuhtelukanavaa
sylinteri olis lopulta joku pro racen tapainen, eli tehot jossain 9 000 rpm --->.
nyt olis hakusessa 20hp tehot ilman todella korkeita kierroksia ja myös suhteellisen laaja vääntö/tehoalue olis ihan 'jees'
7.2.2014 14:44
7.2.2014 17:01
juippi- kirjoitti:itse kun taas olin kuvitellut, että 7 on parempi..
mikäs siinä sitten on syynä 7 huuhtelukanavan käyttämiseen noissa tehokkaammissa sylintereissä?
ja noissa 85cc crosseissa ei pahemmin taida myöskään olla alavääntöä, vaikka niissä onkin pakoaukonsäädin. niistä taitaa parhaimmillaan lähteä ~25hp koneelta?
9.2.2014 0:27
9.2.2014 3:02
KUISKUIS kirjoitti:Vähä infoa vanhasta tekniikasta:
-Malossi MHR Team 80cc jossa Derbin logo ;-)- myyty
-Voca Racing 80cc putki- myyty
-Dellorto VHST 28.
-Malossin 28 imukaula, läppärunko ja läpät.
-Vakio vauhtipyörä noin 300g sorvattu painoa pois.
Noilla päästy 138 km/h. 140kmh tavoite ei ihan mennyt rikki..
11.2.2014 17:46
SX_Henkka kirjoitti:Ja eikös niin ollut että tuolle Teamille ei tarvinnut avartaa lohkoja?
11.2.2014 20:26
25.2.2014 21:19
26.2.2014 0:36
2.3.2014 14:31
3.3.2014 18:00
KarsTa kirjoitti:mitä muuta kokoonpanoa löytyy pytyn kaveriksi ?
6.3.2014 19:13
6.3.2014 23:24