Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.8.2014 18:12
Tämä video kertonee enemmän kuin muutama sana:
View My Video
16.8.2014 19:07
Taitaapi olla isompaa suutinta vailla.
16.8.2014 19:15
58 suuttimella teki samaa ja jos ylämäessä laittaa imua oli sitten tuo 54 tai 58, niin hidastuu.
16.8.2014 20:34
Sit varmistat ettei sul oo imuvuotoa.
16.8.2014 22:21
Olen sen verran tietämätön näistä asiosta vielä niin haluasin kysyä yhtä asiaa. Mikä mahtaisi olla vikana vai onko mikään kun kylmällä koneella tyhjäkäynnillä kun antaa kaasua niin kierrokset leijuu perkeleesti eikä meinaa tulla sieltä alas ollenkaan sitten kun laittaa ykkösen silmään ja lähtee ajelemaan niin eipäs enää leiju ja vielä kun on jollain 2-3 vaihteella ja kiihdyttää noin pintakaasulla niin yhtäkkia saattaa noin 0,5 sekunnikksi kone olla vastaamatta kaasun siis ku kiihdyttää niin pätkäisee silleen hetkeksi ja tämä tapahtuu vain kylmällä koneella. (anteeksi huonokirjoitus ja kielioppi virheet koska en vain jaksanut kirjoittaa kunnolla kun tein tämän niin pikasiesti).
17.8.2014 11:02
Moi
Skopa on kymcon näköinen trimax fenno 2011.
Keskijalalla käy hyvin tyhjää, pystyy kaasutteleen, mutta kun lähtee ajamaan kaasu pohjassa niin 500-1000m pääsee hyvin ja sit rupeaa booaa ja kun päästää kaasun irti ja antaa vauhdin tippua noin 10km/h niin pääsee taas liikkumaan sen 500-1000metriä ja näin pääsee perille, mutta eihän tuo kiva ole ajaa... Venat,kipinät,bensan tulo katottu,kaasari vaihdettu,putsari putsattu... tekeekö viallinen CDI BOKSI tämmöistä? Vai mikä?
17.8.2014 11:12
Edelliseen lisäys.. Hyytyy myös jalalla seisoessa kaasu pohjassa..
17.8.2014 12:50
^^ Oliskohan liian pieni suutin.
17.8.2014 12:54
Mopo on Derbi DRD Pro SM 08
vääntää alakierroksilla tosi laiskasti ja loppu kierroksilla ottaa tehopiikin johtuen varmaan Metrakitin teharista.
Välillä jää kierrokset leijailemaan hetkeksi kun lyö kytkimen pohjaan, että tosi hitaasti laskeutuu kierrokset.
Missä voisi olla vika kun painaa kaasun pohjaan niin kiihtyy tosi laiskasti mutta ottaa sitten yhtäkkiä piikin?
Ilmanputsarina on powerfilter vakion sijasta, ja kaasari 17.5 dellorto 95 suuttimella.
17.8.2014 14:56
Itse kokeillut kahta mopoa missä Metrakitin tehari, molemmat ollut samanlaisia väännöttömiä paskoja ennen piikkiä, eli luulisin olevan aika normaalia..
18.8.2014 15:49
Juu, no entäs sitten kun kierrokset jää välillä leijumaan, saattaisko johtua kun ryyppyä ei ole paikalla niin antaa sieltä koko ajan vähän ilmaa ja bensaa?
18.8.2014 16:14
Heti ryyppy kii sit. Siit taitaa johtuu.
18.8.2014 22:18
Suzuki ts 50 vm 2000 ei suostu käymään tyhjäkäyntiä. On kokeiltu kolme eri kaasaria säädöt laidasta laitaan,eri ilmanputsareita,eri putkia,eri puolaa,sytytystä on säädetty eikä mikään tunnu auttavan. Alaväännöt on myös hukassa ja tyhjäkäyntisuuttimen vaihto ei auttanut ongelmaan. Saa bensaa ja käy. Ajokuntoinen muuten mutta alaväännöt puuttuu. Läpät vaihdettu myös ja uusi avarampi sylinteri. Teki samaa jo vanhalla sylinterillä. Myöskään akulta ei tule virtaa valoille.
Ps: en ole enää kyllä tietämätön (account vuodesta 2009 or something) mutta tämä ongelma ei vaan tunnu ratkeavan vaikka mitä tekisi.
19.8.2014 20:29
En nyt keksi oikein, että missä muualla tätä kysyisin, niin kysyn täällä.
Elikkäs millä muilla aineilla pystyy imuvuodon tarkastamaan, kuin Brake Cleanerilla? Se kun sattuu juuri olemaan loppu, ja haluaisin vähän ruiskia Derbiäni aineilla.
19.8.2014 21:54
Ihan mikä tahansa palava aerosoli passaa. Vaikka dödö tai WD-40.