Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
8.8.2013 12:40
Mikäs olis paras kikka saada mäntä takasin sylinterin sisään, kun hieman turhan tiukkaa tekee?
8.8.2013 14:10
Kai voitelit sen 2t öljyllä ensin?
8.8.2013 15:56
sisässä on! nyt vaan ei tunnu millään lähtevän toi polkasukahva toimii??? yritin jännittää sitä mut ei vaan wörki? mikäköhän vois olla?
8.8.2013 16:01
Laita se paksu ratas jossa on se väkänen sellain, että se väkänen osottaa kytkinkruunuun kohti, sit jännität sen ohjeitten mukasesti ja lopuks siirrät käynnistyspolkimen asennon booreissa normaaliksi. (Koska se jää nojaamaan vähän taakse)
9.8.2013 11:46
saako s-startilliseen kytkinkoppaan kiksiä?
9.8.2013 12:16
Onko siinä semmosta reikää, mihin sen kiksin kätevästi sujauttaisit? Ei.
9.8.2013 13:08
ei taida reikää olla mut tämmönen
http://www.motot.net/talli/osat/id53120/se ois nii näyttäs tohon saavan porattua
11.8.2013 2:17
juu että appikkani ei kierrä kunnolla kylmänä, mutta sit kuumana menee ehkä vain kävelyvauhtia? kaasari putsattu, samoin ilmanpuhdistin, suuttimia vaihdettu molempiin suuntiin?tulppa vaihdettu kylmempään, bensat vaihdettu. sammui yhtäkkiä tankkaamiseen jälkeen ja sen jälkeen ei ole toiminut kunnolla.
11.8.2013 22:03
tarkista bensaletku ja -hana
11.8.2013 23:45
Mikä vois olla vialla kun 2 kannentiivistettä jo palanut 100km sisällä. Kansi vaihdettu ekan palamiosen jälkeen koska meni kieroksi ja silti paloi toisen kerran..nesteet kiertää ainakin jotenkin eli oisko esim vesipumpun siipipyörässä vika? kaikki muu tutkittu ideat loppuu kesken
13.8.2013 21:30
Pist öljynsyöttöä isommalle, kerta sisäänajossa? Enemmän öljyä-> vähemmän kitkaa-> vähemmän lämpöä = vähemmän palaneita kannentiivisteitä
?
14.8.2013 22:09
Saattaapi olla että ei oo ollu kansi riittävän kireellä ni on polttanu tiivisteet?
Kai muistit ne pinnapulttien mutterit kiristää uudelleen hetken ajamisen jälkeen, ku se kansi elää sen verran että pitäs kahtee kertaa kiristää
muuta en oikee keksi mistä johtuis, jos koneen lämmöt kuitenki pysyy normaaleina
EDIT: kai oot kaikki vanhat palaneen tiivisteen jämät ottanu huolellisesti pois esim asetonilla tai millä nyt ikinä ettei siit johdu
15.8.2013 10:56
mikä tulppa toimis parhaiten airsal 70cc kanssa ,kun joissain sivuilla lukee että br9hs koska vakiotulppa on liian lähellä mäntää ja airsalin ohjeessan lukee että 8 lämpöarvoinen toimis paremmin vaikka tietopankissa lukee että asteen kylmempi tulppa pitäisi olla?
tällähetkellä kiinni am6 koneeseen suositeltu tulppa br9es
ja mites noi iridium(?) tulpat toimis tossa?
15.8.2013 17:02
No muuten en osaa auttaa, mutta noita iridium tulppia voin vain suositella. Starttaa ja kestää hyvin
15.8.2013 17:07
kuhan nyt sais vaa eka ton männän ja sylinterin kestämään oikealla tulpalla:D