Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 22:29

Tossa:

http://www.gearparts24.de/kolben-stage6-70cc-racing:a5256.html

http://www.gearparts24.de/kolben-stage6-70cc-racing:a5258.html

D=Diameter=Halkaisia ja sitte katot oikeen kokosen männän ja tilauksee ;)

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 22:31

Mm tuossa lukee Derbi EBE / EBS mutta käyköhän se sitten tähän am6?:D
EDITTII: B-Größe Ja tuo olisi niinkuin "B-koko? eli???

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 22:45

Eikös joissai virisylintereis koot ollu A,B,C tyyliin?

Ajat eka pari A koon mäntää, sit vaihat Beehen ja sit C kokoon. Tuo on oma käsitykseni

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 22:50

Jjaaha, mutta tietääkö kukaan käykö tuo am6 kun siihen ei löydy erikseen paitsi se kaasalaisella oleva, joka ei ollut tasalakinen;(

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 22:52

No hupsista hyvä et huomasit ite.... eihä toi derbin mäntä (kai) siihen sovi. Ja B-Größe on hyvinkin yläaste saksan mutuilun perusteella B-koko :lol:

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 22:55

Toi sylinteri on kyllä suoraansanottuna aivan perseestä kun ei mäntää saa mistään...

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 23:17

Noh, ukko vihjasi jotain uudesta pytystä. Niin mikä olis hyvä, eikä alakertaa tarvis vahvistaa.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 23:20

airsal 70cc tai 80cc on kehuttu.

70cc on enemmän kiertopytty, 80cc vääntö.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 23:25

Huippuja haen niin toi 70cc racingi airsali tilaukseen varmaan huomenna. Toimii luultavasti melkohyvin giannellin putkella.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 23:32

Ota 80cc. Sama pytty isommalla porauksella.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 23:44

ja ei vaadi vahvistuksia alakertaan?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

1.11.2012 23:45

Mielenkiinnosta kyselen, että saako airsalil ja vakioputkel (17,5 kaasari) menemään alle verorajan "järkevillä" väleillä. Ja huomaako poliisit helposti isompaa pyttyä :D

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

2.11.2012 0:30

70cc Airsalilla? Ei sitä oikeestaan huomaa. Ja menee se alle verorajan, kun sulla on putki tukittu melkeen täysin.

Eli toisinsanoen, ei todellakaan saa, eikä siinä olis mitään järkevää hankkii 70cc pyttyä alle 65 nopeuteen. :roll:

Ja 80cc Airsal ei tarvii vahvistuksia kellariin.

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

2.11.2012 0:43

Mitä eroa on noissa airsalin 80cc sport ja racingissä, muuta kuin tuo 5euron hintaero?

Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

2.11.2012 0:54

En tiedä, mutta veikkaisin että se on niinkun 70cc:ssä, eli Sportti on kahella renkaalla, Racing yhella, ja hieman järeemmillä aukoilla, eli Racing olis tehokkaampi. Yksrenkainen mäntä toki kestää huonommin, mutta 70cc:ssä sen tilalle voi ainakin laittaa huoletta kaksrenkaisen.