11.8.2011 20:53
13.8.2011 9:57
Slerpa_ kirjoitti:Ite muistelisin että jossain kirjassa sanottiin, että sen kampikammion pursitusten nosto nostaisi tehoaluetta korkeemmalle, ja laittaisi sitä kapeammalle alueelle? Joskushan oli trendinä se, että tehtiin ihan hikinen kampikammio. Saatiin hirmuset tehot törkeän kapealle alueelle niin että vaihteita täyty olla monta kymmentä, jotta sai mopedin kulkemaan tehoalueella koko ajan.li siellä on muovitäytettä limpuissa, kuulemma nostaa kiekkaherkkyyttä ja vääntöjä.
13.8.2011 12:42
13.8.2011 21:47
18.10.2011 1:19
18.10.2011 13:06
23.10.2011 1:07
23.10.2011 11:02
23.10.2011 17:22
23.10.2011 17:44
23.10.2011 19:59
Täysin eri asia mitä boost bottle..Omasta mielestä kyllä vois kuulua nekin tuonne boostbottleihin mutta kaitpa sitä voidaan täälläkin käsitellä
23.10.2011 20:10
Slerpa_ kirjoitti:Voisihan tollanen ilokaasu olla suht mukava testimielessä kerran koittaa...
23.10.2011 20:42
No shit, Sherlock? Sanoinkin että siellä ne voitaisiin käsitellä. Mutta jos ei niin ei.Slerpa_ kirjoitti:Täysin eri asia mitä boost bottle..
Slerpa_ kirjoitti:Voisihan tollanen ilokaasu olla suht mukava testimielessä kerran koittaa, mutta on noi valmiit kemiallisen ahtamisen sarjat (ja ylipäätään kemiallisen ahtamisen systeemit) vähän kämäsiä...
24.10.2011 17:55
Joo, yksinkertanen hommahan toi voisi olla, mutta itse pidän näitä kemiallisia ahtosysteemeitä vähän...miten sen nyt sanoisi...oikotienä onneen. Sillähän voidaan saada suht kovat teholukemat melko helposti. Omasta mielestä koneessa tulee olla ilmaa, ja pensaa, eikä mitään kolmansia kemikaaleja. Ilma/pensaseoksella (tai pelkällä ilmalla) ahtamisen vielä jotenkin ymmärrän, mutten näitä axe systeemejä.Toisaalta todella yksinkertainen viritelmä rakentaa alusta loppuun itse, ainoa kalliinpi juttu on se pullo ja sen täyttö... Ja säätöihin saaminen vielä yksi erinäinen juttu, varmasti itsellä menisi hermot viimeistään siinä kohtaa
6.11.2011 1:37