22.10.2012 23:37
23.10.2012 13:38
23.10.2012 13:39
vizu kirjoitti:Eiks toi ole joku sportti pytty, jos on nii ei kannata mitää C4. Ne ei ole sen kestävämpiä, ku C3 ainoo ero noissa on vaa väljykset.
23.10.2012 13:44
arsori kirjoitti:No tuohon ite lisäisin vielä vaikka malossin läpät, toki ei tarvitse jos ei halua. Kytkinlevyjen kanssa jäykemmät jouset? Saattaa kyllä mennä vakiojousillakin jos heittää prikkaa alle.
Dopplerin kampiakselista ainakin itselläni hyviä kokemuksia, nätti ja hyvä paketointi, ja nyt oon tuolla kampuralla rullaillu 7tkm ilman ongelmia.
Laitahan samalla C4 laakerit tilaukseen kampuralle!
23.10.2012 14:44
kovat on haavehet ja nopeutta tiätty kertyny sen + 130 km/h Mutta otetaanpa huamiohon jos siitä tosiaankin irtuaa sen +20 hp niin kytkin, kisasähköt, kampura ja laakerit olkoon sitte mikä Cee tahtoo, läpät, vähintään 26 kaasari, pipercross tai vastaava, kunnon putki ja sääröt 99% kohrillensa + kattoo sitte kuinka ne lohkot ahristaaeltzu kirjoitti:vizu kirjoitti:Eiks toi ole joku sportti pytty, jos on nii ei kannata mitää C4. Ne ei ole sen kestävämpiä, ku C3 ainoo ero noissa on vaa väljykset.
Sportti ja sportti athenasta lähteny parhaimmillaa tolla setillä minkä luettelin ja bidalotin putkella lähes 23hp
23.10.2012 15:32
KarsTa kirjoitti:kovat on haavehet ja nopeutta tiätty kertyny sen + 130 km/h Mutta otetaanpa huamiohon jos siitä tosiaankin irtuaa sen +20 hp niin kytkin, kisasähköt, kampura ja laakerit olkoon sitte mikä Cee tahtoo, läpät, vähintään 26 kaasari, pipercross tai vastaava, kunnon putki ja sääröt 99% kohrillensa + kattoo sitte kuinka ne lohkot ahristaaeltzu kirjoitti:vizu kirjoitti:Eiks toi ole joku sportti pytty, jos on nii ei kannata mitää C4. Ne ei ole sen kestävämpiä, ku C3 ainoo ero noissa on vaa väljykset.
Sportti ja sportti athenasta lähteny parhaimmillaa tolla setillä minkä luettelin ja bidalotin putkella lähes 23hp
Sitte se 20 hp on mahrollista, ja repääskääpä viälä jostaki se 1000e rahaa
23.10.2012 21:59
24.10.2012 16:24
24.10.2012 18:23
KarsTa kirjoitti:21 kaasari on liika piäni tolle, itie ostin gearpartsilta Stage 6 R/T PWK 28 ja sitä saa myäs 26mm ja 28mm, hintaa oli joku 98e ja tosi hyvä kaasari
24.10.2012 21:20
24.10.2012 21:53
miiggz kirjoitti:Itseasiassa toi 28 voisi viedä vähemmänkin bensaa mitä 21mm kaasari. 24mm voisi olla sopiva. Mulla vakiopytyllä oli 17,5mm kaasari, 110 suutin. Airsalin hankkiessa vaihdoin 19mm kaasarin kiinni, ps 90, 87 olisi aika finito, ja bensaa vie huomattavasti vähemmän, riippuen kaasukädestä Ei se isompi kaasari aina tarkota kovempaa bensankulutusta, säätöihin vaan
24.10.2012 22:20
25.10.2012 1:04
Niiimen omaan nmen omaan.
Katsoppa huviksesi, en väitä että ei tarttisi uusia läppiä yms,
http://www.youtube.com/watch?v=_cvhDFnYk50
25.10.2012 9:15
J3rSu kirjoitti:Niiimen omaan nmen omaan.
Katsoppa huviksesi, en väitä että ei tarttisi uusia läppiä yms,
http://www.youtube.com/watch?v=_cvhDFnYk50
Tähän vielä lisäten, että videon mopedissahan on 44mm iskulla oleva kampura jolloinka kuutiota on 78cc. Eikä sylinterikään varmasti ole vakiokuntoinen, että 20hv haavet voi unohtaa vakio iskulla ja vakio kuntoisella sylinterillä.
25.10.2012 16:17