Tekniikkaan liittyvä yleiskeskustelu, joka ei ole mallikohtaista vaan laajempaa.
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.10.2012 12:19
pystyykö spraylla maalattuja muovikatteita vahata ? ettei se maali liukene siitä pois?
27.10.2012 14:10
Kville kirjoitti:No mutta ku on iha liian pieni suutin niin ei se neulan nosto tunnu missään tuommosella setilä...
Jos Fude 110cc on kokoa 75 oleva suutin ja toimii todella hyvin. Taas tuossa on 70cc ja suutin kokoa 85..
27.10.2012 15:04
Liian pieni kaasari... Vaiha se isompi ja sääjä sille
huoh
27.10.2012 16:34
Yam4ha kirjoitti:Aukaiset luistinkannen niin saat kaasuvaijerin irti. Taas kun ryypyn otat irti niin aukaiset sen ryypyn kiinnikkeen ruuvit. Itse kun sinne kaasarin luo menet ja alat rassamaan niin opit parhaiten.
Kiitoksia, helppo homma oli!
28.10.2012 18:23
TRMM kirjoitti:MG-koppa pois. Pitäs olla oikeella ala-kulmassa.
okei kiitos.
28.10.2012 21:20
Juu kyllähän se alkoi toimimaan isommalla kaasarilla, kiitos Kville
30.10.2012 23:18
Jammu1234432 kirjoitti:pystyykö spraylla maalattuja muovikatteita vahata ? ettei se maali liukene siitä pois?
Mitenhän se vaha sitä maalia liuottas....
30.10.2012 23:22
Beri50 kirjoitti:TRMM kirjoitti:MG-koppa pois. Pitäs olla oikeella ala-kulmassa.
okei kiitos.
Niin siis minkä näkönen se puola sitten on siellä. ku siin oli joku hopee umpinainen mötikkä, joka oli lohossa kiinni. näkeeks sen niist johoista jotenki?
2.11.2012 0:46
Joo elikkä mopon kanssa ollut ongelmia jonkun aikaa (booailee ja pätkii) ja eilen kun olin ajelemassa niin mopo tuntui todella laiskalta ja kulki vain 60km/h (normaalisti 80km/h) tänään sit vaihtelin vakioputken ja vakioilmanputsarin kiinni ja putkea vaihtaessa katselin männän kunnon pakoaukosta. Liikuttelin sitten mäntää polkemalla mopoa . Kun polkaisin ni pakoaukosta tuli varmaan desin bensaa ja bensaa vaan tuli kun mopoa polki. Niin , että ei taida olla ihan normaalia eli missä vika?
2.11.2012 15:57
^kaasari tulvii, ei se normaalisti noin paljoa pitäis päästää bensaa
2.11.2012 16:40
Mitäs toimenpiteitä pitäs tehä? Kattoo kohon neula?
2.11.2012 18:56
Kaverin derbissä kävi kanssa noin kun uusi kaasari laitettiin kiinni niin polkemisen jälkeen oli putki puolillaan bensaa. Melko varmasti koho on jumissa, jonka takia bensaa pääsee läpi.
Ja aikasempi booaus ja pätkiminenkin johtuivat todennäköisesti myös kohon jumittamisesta.
3.11.2012 20:06
Mopo savuttaa kauheesti, ei tyhjäkäynnillä hirvesti mutta kaasua antaessa tulee savua ihan liikaa, tekee kylmällä että lämpimällä koneella saman..
90 suutin on kiinni, 95/100 olisi sopiva mutta ei taida muuttua ihan pelkästään suuttimen vaiholla tämä :/ Miten tuota öljypumppuu säädetään? Jos kaasukahvaa voi kääntää enemmän niin saako se sit enemmän vai vähemmän öljyä? Mopo ei ole ollut käynnissä 1.5 viikkoon ja nyt kun sain käyntiin niin on alkanu näitä ongelmia löytymään..
Tänään ilmeni myös että jos kaasukahvaa kääntää 3/4 niin kuuluu joku naksahus jostain? Imukaulan luonta tai vastaavasta paikasta enkä oo koskaa ennen tuommosta kuullut, johtuuko mistä?
3.11.2012 21:00
Silloin öljypumppu säädetty oikein kun ne viivat on siellä kohdakkain. Juu, enemmän pumppu antaa öljyä silloin kun kaasua painaa.
3.11.2012 21:06
Selvä, kiitos tästä!
Vielä sekin että kun siinä on 2 viivaa siinä mikä kääntyy ku antaa kaasua niin pitääkö toisen olla kohdalla silloin kun kaasua ei anneta yhtään? ja kun täyskaasu niin toinen viiva on kohdalla? Koska en minä miusta saa kumpaaki viivaa kohdakkain.. Oon nimittäin laittanu vaan sen viivan kohdakkain kun kääntää kaasun täysille.. Vähän huono oon selittää mut toivottavasti ymmärsit nyt
E: Kävin nyt katsomassa, eli kun kaasun kääntää täysille niin ne viivat on kohdakkain mutta mites se toinen viiva siinä?