4.2.2011 0:09
4.2.2011 18:50
ûber kirjoitti:Mihin päin tuota pakoa kannattaa viilata jotta saisin lisää vääntöä keski ja yläkierroksille? Taikka sitten tehoa? Kertokaa te kokeneemmat.
4.2.2011 23:41
5.2.2011 11:47
5.2.2011 15:48
5.2.2011 19:55
6.2.2011 19:02
6.2.2011 20:20
6.2.2011 22:12
6.2.2011 22:19
LaneKit kirjoitti:Sama itel ku otin tg:st kurii
Dremelist kaikki terät paskaks ja kauhee rage.
Mut viilaamisee. Mite työ oikee katotte et otetaa milli pois, ku ite vedin vaa randomil ku vähä vaikee katella tuota silmämääräsest. Hyvält kyl vaikuttaa enkä ainakaa liikaa ottanu.
10.3.2011 11:54
10.3.2011 13:53
Nimenomaan ne suuntaukset on se juttu mikä menee metsään, ei se koko.vanadium kirjoitti:Huuhteluihin en uskalla kummemmin kajota,suuntaukset olisi tarkoitus parantaa.
10.3.2011 23:23
11.3.2011 9:52
S-T@ kirjoitti:Mulla on derbissä 50cc airsal, jossa on ns. kaksi osanen pako, miten sitä kannattaa lähteä viilaamaan ylätehojen toivossa? Oon kuullu että sitä väliripaa ei saa missään nimessä poistaa ja että sitä pakoaukkoa kannattaa korottaa, jos ylätehoja haluu. Mut miten sen itse toteuttaisitte? Neuvoja kaipalien
14.3.2011 9:19
Betaversio kirjoitti:E: Ku kerran mainostetaan ni mainostetaan sitte kunnolla. Teinpähän tommosenki:
http://www.motot.net/galleria/albumi5998/