30.12.2010 11:56
Nalle Puch kirjoitti:Onko joku lukenut tuota Robinsonin läystäkettä?
3.1.2011 1:17
3.1.2011 2:00
3.1.2011 13:51
Katso sitä sylinteriä ja pakoputkea ja mieti että meneekö se sitten 80km/h!moi kulkisko kovaa jos kaverin soliferist ottais kurin ilmanputsarist pois? nyt menee joku 44 meniskö sen jälkee joku 70-80?
3.1.2011 22:21
3.1.2011 23:06
4.1.2011 17:48
19.1.2011 18:25
kiiwi95 kirjoitti:moi kulkisko kovaa jos kaverin soliferist ottais kurin ilmanputsarist pois? nyt menee joku 44 meniskö sen jälkee joku 70-80? kannattaisko perävälityksii siin samas vaihtaa? keuliiko ja toisko aerodynaamisempi etukate huippui?
19.1.2011 19:21
6.3.2011 22:22
7.3.2011 0:28
Slerpa_ kirjoitti:Tuli semmosta mieleeni, että miten ahtaminen mahtaisi onnistua, jos kiinnittäisi mopoon paineilmapullon, josta sitten päästäisi sitä ilmaa, vaikka puolen-1 baarin voimalla ulos? Mitottaisi pullon/paineet niin että ilma pullossa riittäisi koko kiihdytyssuoran ajaksi.
7.3.2011 0:39
7.3.2011 18:28
7.3.2011 18:37
kiiwi95 kirjoitti:Kanzizko ottaa e-hyväksytyst teharist guri pois ennenku kiezii? kumpi kulkis kovempaa, mun derpi vai kaverin derpi jos on samat virit ja ne ennen ainaki kulki yht kovaa?
7.3.2011 18:46
kossusukka kirjoitti:Kerrankun aiemmasta huomautuksesta ei opittu, seuraavat jotka postaavat Pro-virittämisen määritelmän kaukaa ohittavaa turhaa paskaa, saa viikonloppulomaa. Keulimisista, bolt-on virityksistä sun muusta tavallisesta sähläämisestä saatte ihan rauhassa keskustella vaikka sielä mallikohtaisessa, ei tässä.