26.2.2014 21:10
26.2.2014 21:39
26.2.2014 21:47
26.2.2014 21:50
26.2.2014 21:51
26.2.2014 21:52
26.2.2014 22:00
26.2.2014 22:26
27.2.2014 0:28
27.2.2014 8:41
27.2.2014 14:01
27.2.2014 15:12
27.2.2014 16:56
27.2.2014 18:59
27.2.2014 19:44
Ja se, että joku kirjoittaa kyseien tarinan nettifoorumille ei myöskään todista, että se olisi mahdollista.jan77 kirjoitti:Hohhoijaa... Se että kukaan ei aikaisemmin ole tehnyt / onnistunut kyseisessä asiassa ei tarkoita etteikö olisi mahdollista.
Kait sä sen oot ymmäräny ettei mopo pelkällä ratastuksella kulje satasta jos takarenkaalle saapuva käyttövoima ei pysty kumoamaan vastusvoimia.Ja en ymmärrä mitä ideaa olisi ratastaa vehje kulkemaan yli 100kmh koska ideana nimenomaan oli alunperin tehdä mahdollisimman korkealta kiekuva 50cc??
Jaa, ainakaan minä en jaksa noille kierrosluvuille kumartaa. Bmeppi se on joka virittäjän taidoista kertoo. Ja sitäkin tuppaan tapauskohtaisesti jonkun kierroskaistan painotettuna integrointina puntaroida.Tuo 12000rpm sitä paitsi on ihan normaalitasoinen kierrosluku, eli ei mitenkään kunnianhimoinen tavoite mun mielestä.
Sellaiseksi se väkisinkin menee kun kerrotaan poskettomia tarinoita ilman todistusaineistoa. Toistaiseksi kun teikäläisen tietotaidon tason on hieman hämärän peitossa, niin luottoa ei vielä löydy. Laita nyt alkuun se juutuuppi viteo tai kerro vaikka mikä se sun pakoränni on.Enkä tosiaan ajatellut tehdä tästä jutusta minkäänlaista "Mopo-Jonne" porukan normi keskustelua
Suunnittelu tapahtui puhtaasti vanhan kokemuksen ja laskutoimitusten pohjalta.
Niin kerropa mitäs tutkimuksia taikka laskuja teikälänen teki? Mittasitko jopa pakoajotuksen (ja katsoit bellin taulokosta että se riittää hikiseen 10krm)? Olen suuresti yllättynyt jos olet aika-aloja laskenut. Mitäs ne lupas pakoaukolle 15,5krpm? Virtauspenkissä et ainakaan kanavia puhaltanut. Ja jos puhalsit niin mihis vahjojen kokemuksien arvoihin niitä tuloksia vertasit?miettikää, laskekaa ja ottakaa selvää