9.5.2009 9:45
9.5.2009 19:34
10.5.2009 8:47
10.5.2009 11:07
10.5.2009 11:16
waltteri kirjoitti:Jaa-a ,paha sanoa, ehkä paras milla olen ajanut on 73cc jpc-autisa, pitäisi nyt kone kasailla uudelleen ja kattoa että mitä laittaa kiinni, himottaisi kyllä laittaa gilardoni mutta mäntä jää ykk noin .........3mm, jotenka ei viitti turhaan sitä raiskata kiinni laittamalla, jotenka varmaan laitan kiinni taas sen 73cc:n.
Tässä voi muuten kestää hiukan , mutta sittenkun saadaan topikki vauhtiiin niin kyllä se siitä
10.5.2009 11:42
10.5.2009 13:26
Jani Virta kirjoitti:iskunpituus ymmärtääkseni liian lyhyt, koska eikös p6 koneessa ole 44mm ja p4rrässä 42mm?
E: Kohta pojat toinen sivu saa alkunsa!!!
11.5.2009 12:03
11.5.2009 15:22
SellYourSoul.90 kirjoitti:Onkos näihin monenlaisia kytkimiä, tai muuta "kireempää" osaa (Kampuraa, kietaria) alakertaan, kestävyyteen vaikuttaen..
Entäpä sähköjä, miten on kärkiä saatavana, miten niitä voi parantaa, ja mitä sähköjä voi helposti modata kiinni, kärjettömistä puheenollen..
Muistaakseni oli derbin sähköjä joku modannut, aquankin..?
Itsellä kun löytyy kaksi moista mottia, niin olisi kiva saada vähän infoa.
11.5.2009 17:31
Keulii kirjoitti:SellYourSoul.90 kirjoitti:Onkos näihin monenlaisia kytkimiä, tai muuta "kireempää" osaa (Kampuraa, kietaria) alakertaan, kestävyyteen vaikuttaen..
Entäpä sähköjä, miten on kärkiä saatavana, miten niitä voi parantaa, ja mitä sähköjä voi helposti modata kiinni, kärjettömistä puheenollen..
Muistaakseni oli derbin sähköjä joku modannut, aquankin..?
Itsellä kun löytyy kaksi moista mottia, niin olisi kiva saada vähän infoa.
Näihin käy kuulopuheiden perusteella ainakin AM6:n kietarit, ja kärjettömät sähköt saa Minarelli RV4 koneesta joka on aiankin Helkama Ax mopossa. Menevät suoraan ilman mitään muutoksia. Derbin sähköt sovitelevyllä kiinni niin onnistuu, mutta ei huomattavaa eroa Axun vakiosähköihin verrattuna.
12.5.2009 6:33
12.5.2009 15:33
waltteri kirjoitti:Ei niitä derbinkään sähköjä ihmeemmin tarvinnut muokata että saa kiinni. Minäkin olen kuullut noista am6 kiertokankien sopivuudesta, mutta ilmeisesti vain vanhemman am6 moottorin kiertari käy, koska uudemmassa mallissahan on isompi se alapäänlaakeri (ja tappi?)
Mutta saa tähän vahvistetulla alapäänlaakerilla varustettua kampiakselia,joka on myös shimmattu niin että laakeri ja kiertokanki pysyvät toisiinsa nähden liikkumattomina (ei ole siis niin paljon sivuttaisvälystä jja laakeri ei pääse uimaan niin paljoa) niin ja saa myös sitten erikseen pelkän vahvistetun kiertokangen.
13.5.2009 18:25
waltteri kirjoitti:ilmeisesti vain vanhemman am6 moottorin kiertari käy, koska uudemmassa mallissahan on isompi se alapäänlaakeri (ja tappi?)
13.5.2009 18:41
13.5.2009 19:05
xps_sm kirjoitti:waltteri kirjoitti:ilmeisesti vain vanhemman am6 moottorin kiertari käy, koska uudemmassa mallissahan on isompi se alapäänlaakeri (ja tappi?)
ainaki mun tiedon mukaan vanhemmassa minarellin koneessa on isompi kk alapään laakeri.