Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Kuinka välttää takapäät?

25.10.2023 14:50

Rattijuoppojen kuljettajat ajoivat minut perään kahdesti ollessani autossani. Tiesin, että se tapahtuisi molemmilla kerroilla ennen kuin he osuivat minuun, koska he lähestyivät nopeasti, mutta minulla ei ollut minnettä mennä katsomaan kun olin liikenteessä. Ainoa mitä teen tällä hetkellä, on kallistaa peilejäni, jotta voin nähdä taakseni ja vetäytyä kaistan toiselle puolelle, jotta voin toivottavasti poistua tieltä, jos näen jonkun lähestyvän nopeasti. Onko teillä muita vinkkejä takapään välttämiseen?

Edit: kiitos kaikille neuvoista, en ole varma osavaltioiden asenteesta kaistanjakoon, olen SC:ssä ja tiedän, että se on laitonta, mutta en ole varma kuinka paljon poliisit todella välittävät. Toistaiseksi teen vain päästä mahdollisimman lähelle sisäistä valkoista viivaa, pitää sen vaihteessa ja katsoa peilejäni, kunnes auto pysähtyy takanani. Jotkut ovat ehdottaneet takajarrun pitämistä, minkä aion tehdä.

Re: Kuinka välttää takapäät?

26.10.2023 11:50

I know that this is one of the most important pieces of information for me. I'm also excited to read your piece. But I do want to say a few general things: the style of the website is great, and the pieces are excellent retro games.