Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

2.6.2015 21:33

aatteleppa ite kirjoitti:En tiiä oisko ihan mahdoton ottaa ruuvi ja porata se siihen läpi laakeria vastaan :eek:
vaikka kaksi vastakkaisille puolille ja kiristää niitä niin ettei mene vinoon


Mä yritin vähän ton tapasta ratkaisua, mutta kun toi halkasija tosiaan on aika minimaalinen, ja se metalliosa stefasta on aika kovaa :nolo:

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

5.6.2015 13:26

Onko 3% seos TT-Hussessa sopiva vai olisiko liian pieni, jos käyttäisi 2,5%?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

5.6.2015 23:07

Ite ainakin käytän 2.5% ja castrollia eikä oo ollu mitää ongelmaa :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

6.6.2015 20:09

Mä käytän 3% seoksia :D

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

7.6.2015 23:34

Mikä vois auttaa tohon jumalattomaan röpötykseen? Pyörähän on siis -09 SM TT setillä ja Giannellin teharilla. Joku koulussa sanoi että isompaa kaasaria, nyt on vielä vakio kiinni.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

7.6.2015 23:54

J00N4S kirjoitti:Onko 3% seos TT-Hussessa sopiva vai olisiko liian pieni, jos käyttäisi 2,5%?


Oma kokemus on että yli 2,5% seokset pukkaa öljyn vaan mömmönä putkesta ulos.
Ite ajoin 2% seoksilla yli vuoden, täysilläkierroksilla vetoja tuli päivittäin, vireinä CR pytty/kansi & mikuni 35 ja HGS putkisto :roll:

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

8.6.2015 13:57

onko kellää kokemusta CR hussen putkesta ku moni kehunu takvaasee asti mut jotkut sanoo et iha pa*ka :D? vforce3 ja 34-36kaasari tulossa mut putki viel harkinnas nii CR putki kiinnostais kaikkei enite et mielipiteit :D?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

8.6.2015 14:30

santerii kirjoitti:onko kellää kokemusta CR hussen putkesta ku moni kehunu takvaasee asti mut jotkut sanoo et iha pa*ka :D? vforce3 ja 34-36kaasari tulossa mut putki viel harkinnas nii CR putki kiinnostais kaikkei enite et mielipiteit :D?

Et olisko 140euron arvone putki mitä myyjä pyytäs siit

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

8.6.2015 15:02

Eiks sitä oo sanottu et cr putki olis aika yläkiertonen ja repäsevä piikki :roll: ?
Itseäki kiinnostais toi cr putki et minkälainen olis verrattuna hgs budiin

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

8.6.2015 18:06

Ite tykänny käyttää 2,5-3 % seosta 3 räiskii aika paljon änkän päästä, mutta 2,5% ei sylje juuri ollenkaan. Että optimaalinen ois varmaa joku 2.4 :D
Ja sattuisko joku tietämään, että saako tommosta uusinta sm hussen mittaria calibroitua enska vanteelle? Ja jos saa niin miten? Vm. 2011

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

8.6.2015 19:34

Twiksor kirjoitti:Eiks sitä oo sanottu et cr putki olis aika yläkiertonen ja repäsevä piikki :roll: ?
Itseäki kiinnostais toi cr putki et minkälainen olis verrattuna hgs budiin

nii siin on munki mielest ja sit jotkut sanoo et ois semisti myös ala vääntöiki ja jotkut taas ettei oo yhtää niinu rinos :s voisha tuon ostaa ja kokeilla ja sit jos ei oo hyvä nii myydä etee päi :D

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

10.6.2015 22:44

Moro, mitä kaikkea pitäis tehdä jos meinaa laittaa 144cc sylkkäsarjan kiinni? Onko männän ja sylkän välys liian pieni?oon kuullu aika paljon juttua et leikkaa aika herkästi :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

13.6.2015 0:49

Joku tietävä kertoo tarviiko sm hussen sytkän ajoituksia säätää kun korottaa sylinteriä? Jostain oon kuullu semmosta.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

13.6.2015 1:02

En oo kuullu ainakaa et kukaan olis säätäny :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

13.6.2015 3:55

Hussesta alaväännöt kateissa mikä vikana!?
Setit:pro circuit,v-force 3 ja mikuni tmx 38 jossa 400 ps ja sokka ylimmässä lovessa ja 2 kierrosta ilmaruuvi auki
~6000rpm:stä kun laittaa kaasun pohjaan niin ei kiihdy lähes yhtään mutta kun saapuu ~7000 rpm niin alkaa kulkemaan.