Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

30.5.2013 22:18

joku myy mulle sms hussen mittarin!!! saa olla 10-13tkm ajettu!!! pistäkää yv jos jollai ois :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

31.5.2013 11:40

Kertokaas joku mulle mimmosta ääntä husse pitää kun runkolaakeri alkaa olla loppu, kun eilen pitkän matkanjälkeen hiljensin niin kauhea kiljuna alko ja sen jälkeen pitäny semmost pientä vihellyst. Ps hussella ajetta 29 000 km koneeseen koskematta joten eiköhän se se ole menny?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

31.5.2013 16:04

Kyyllä sieltä taitaa laakerista viheltää, varmaan jo vähän väljät rupee oleen kun nuin paljon ajettu.. :D

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

31.5.2013 20:32

Mikäköhän hussessa on kun ecu 2 palanut jo pari viikkoa(tuorevoitelu otettu pois käytöstä) ja nyt ajoin noin 10 kilsaa isoa tietä ja ecu 5,6,7 paloivat vähän väliä matkan aikana?! Onko vakavaakin että uskaltaako enää sillä ajaa?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

1.6.2013 10:57

Itelläki palaa yleensä vain ECU 6, no joskus se käy muutaman muunkin läpi (myös ECU0). Mutta kun pysähdyin niin meni heti ECU6 takaisin mittariin, eli en usko että mitään erikoista sulla noiden ECUjen kanssa.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

1.6.2013 13:38

Putte5000 kirjoitti:Itelläki palaa yleensä vain ECU 6, no joskus se käy muutaman muunkin läpi (myös ECU0). Mutta kun pysähdyin niin meni heti ECU6 takaisin mittariin, eli en usko että mitään erikoista sulla noiden ECUjen kanssa.


itselläkin käy noi ecu 5,6 ja 7 läpi vasta kun on ajanut jonkin aikaa piikillä tai suuremmilla kierroksilla... joten voi huoletta ajaa ja antaa niiden palaa vai onko pyörässä jotain vikaa? :D

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

2.6.2013 16:30

http://www.24mx.fi/motocross/p/vaimennin-hgs/999/
käykö tämä kiinni hussen a1 putkeen?
onko hyvä? :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

2.6.2013 17:23

ok, elikkäs kun ostaa tuon Mikunin 35 tmx litteäluistisen kaasarin ja nuo v forcen läpät niin sammallahan täytyy osta myös sitten wr imukaula, näin olen käsittänyt. Täytyykö muuta ostaa, että saa kaasarin kiinni? entäs sitte kiinnitys, jääkö yhtään väljäksi kun joskus jostai kuullu että wr imukaula olis sille 38mm suunniteltu.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

2.6.2013 22:38

imutorvikin kannattaa samalla tilata, ilmanputsarin ja kaasari väliin tuleva tötsä. Jotain kutiste sukkaa tai vastaavaa voi vähän väliin laittaa niin menee hyvin siihen imukaulaan

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

2.6.2013 23:53

Tietääkö kukaan et miten sais hussen mittarin nollattua? Oma meni paskaks ja kaverin mittaril minkä se möis mulle ois ajettu 20000 enemmä nii nyt pitäis saada jotai kikkoi!!

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

3.6.2013 12:47

olen ostamassa äänenvaimenninta vakioputkeen kiinni.
mitkä käy suoraan kiinni?
esim doman tai pro circuitin putket?
entä mistä ootte ostanu valkoset etukatteet? vaikee läytää... :paha:

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

3.6.2013 12:47

http://www.motocross-shop.de/motocross- ... ts_id=5766

meneekö kiinni a1 putkeen? ainaki lukee niin...

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

3.6.2013 20:48

Mittees kun semmosesta pätkimisestä täälä oon valitellu ni pyärän vein huoltoon, siellä sanoovat ainakin että kampiakselin laakerit pitää vaihtaa. Voisko niistä muka johtua hitonmoinen pätkiminen ? :s

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

3.6.2013 21:33

alkanut toi husse huolestuttamaan kun noi ecut kiusaa.mittarissa... ecu 2 palaa pää asiassa koska tuore voitelu otettu pois käytöstä..mutta aina silloin tällöin palaa ecu 5,6,7 ja joskus jopa ecu 1 ja 0..joten onko vakavastakin ongelmasta kyse? pikaista vastausta odotellessa ja kiitos jo etu käteen! :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

4.6.2013 0:35

Loppuuko ton hussen vakio kaasarin vuotaminen kallistaessa jos saa kunnolla säätöihin? Ja/tai olisko mikuni 35-38mm hyvä ostos ja paljonko kuluttas semmosella? Toimiskohan hyvin tt putken kaa vai kannataisko ostaa joku ihan tehari? :)