Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

19.5.2013 18:34

Voi helvetti mulla just sama juttu.. Oli sitten lyhyet tai pitkät välit niin menee sen 100-110 GPS:ää :roll:

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

19.5.2013 21:19

8o

En kyllä tiedä mikä tossa on vikana... Niin ihmeellinen. Tohon 80 asti kuiteski kiihtyy niiku täystehonen, mutta meno hyytyy sitte...

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 17:14

Minkähän kokonen suutin kannattaa laittaa depin kans? Eihän sitä voi tarkkaa sanoo mikä kannattaa laittaa mut mistä kannattaa lähtä kokeilee? Mikunin 28 kaasari mutteripää kiinnityksellä paikallaa ja nykynen suutin on 240 kokoa. Oisko joku 300 koko mitää?

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 17:57

Mulla on 280 ja just sopiva.

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 18:18

Mistäköhän vois johtua, kun sähköstartti toimii, mut kun on ajanut just ja koittaa käynnistää heti uudelleen niin startti pyörii tyhjää. Parin minuutin päästä kun koittaa uudelleen, niin toimii taas. Ei sinänsä haittaa, mut ei kuulosta myynti-ilmotuksessa kivalta, niin pitääkö hiilet vaihtaa vai voikohan startin putsaaminen vaikuttaa?

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 21:14

Kolmetoista kirjoitti:Mulla on 280 ja just sopiva.


Ok! Pitääpä käyä ostaa suuttimia ja alkaa kokeilee!

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 22:07

Ja suutinkoothan riippuu sitten aika paljon putsarista(ja tietysti kaikesta muustakin mahollisesta, eli varaa useempi suutin jolla kokeilet ja alotat isoimmasta)

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 22:52

Paljos isompi suutin pitää olla paremman putsarin kanssa? Onko niitä muita kuin TwinAir ja onko paljon kalliimpi kuin alkuperäinen? Mun omas vähän paskaanen niin vois vaihtaa uuden.

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

20.5.2013 22:58

Jos pelkästään sen elementin vaihtaa, niin tuskin vaikuttaa säätöihin, mutta jos ottaa tötsää pois/avartaa sitä koppaa niin menee suutinkoot uusiks.

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

21.5.2013 20:44

onko kukaa tilannu dep:iä uutena netistä?ajattelin ku käytettynä ei taho löytyä.. itse löysin kaksi koko putkistoa joista tämä: http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Ya ... t-581.aspx oli paljon halvempi..eli onko toi putki oikeesti ton arvonen niinku hinta/teho suhtees..? :roll:

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

21.5.2013 20:50

No jos yli 300e + postit on putkesta valmis maksamaan. Multa sais gianellin taas kohtuu hinnalla, tosin käytetty. :D

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

21.5.2013 20:59

J3Z kirjoitti:No jos yli 300e + postit on putkesta valmis maksamaan. Multa sais gianellin taas kohtuu hinnalla, tosin käytetty. :D


lähinnä arrowin tai depin haluaisin.. :D ellei sulla satu olemaan vanhanmallin giannellia..

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

21.5.2013 21:00

ja sitten, unohtui, mistä sais tilattua tk suuttimia.. alottasin 27.5 koolla, jos löytys jostain :lol:

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

21.5.2013 21:07

Vilhobooy kirjoitti:onko kukaa tilannu dep:iä uutena netistä?ajattelin ku käytettynä ei taho löytyä.. itse löysin kaksi koko putkistoa joista tämä: http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Ya ... t-581.aspx oli paljon halvempi..eli onko toi putki oikeesti ton arvonen niinku hinta/teho suhtees..? :roll:


Tuolta aikoinaan omaan detsiin tilattu, tyytyväinen oon ollu!

Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

21.5.2013 21:14

Ras3 kirjoitti:
Vilhobooy kirjoitti:onko kukaa tilannu dep:iä uutena netistä?ajattelin ku käytettynä ei taho löytyä.. itse löysin kaksi koko putkistoa joista tämä: http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Ya ... t-581.aspx oli paljon halvempi..eli onko toi putki oikeesti ton arvonen niinku hinta/teho suhtees..? :roll:


Tuolta aikoinaan omaan detsiin tilattu, tyytyväinen oon ollu!


elikkä löysin 284€:llä sis. postit. no voisinpa laittaa vaikka tilaukseen ku aika moni on tuota putkea kehunut :)