Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Öljytopic #2

10.4.2012 23:06

Ostinpa tota Mobil Delvac MX:ää. Täyttää luokitukset(sisältää siis kytkinlisäainetta) ja pitäis pelittää vissiin iha hyvin. En oo kerinny viel laittamaan sitä. Neljä litraa maksoi 25€.

Re: Öljytopic #2

11.4.2012 16:21

Mitä eroa on castrol power 1 racing 2t:llä ja castrol power rs 2t:llä? :eek:

Re: Öljytopic #2

14.4.2012 21:35

PewDos kirjoitti:Mitä eroa on castrol power 1 racing 2t:llä ja castrol power rs 2t:llä? :eek:

Samaa ainetta, mut vähä eri nimellä..

E: Hollannista rs:ää 12 litraa = 99e (jos joku nyt ei viellä muka tienny)

Re: Öljytopic #2

15.4.2012 16:11

Kuva
Nämä ovat siis samaa öljyä? Samat laatuluokitukset ovat, ja tuota Racingia myydään TTS nimellä.

Re: Öljytopic #2

17.4.2012 0:09

Mitenkäs paljon vaikutusta iskariöljyn viskoteetilla itse iskarien jäykkyyteetään. Haluisin jäykemmiks, mutta ei oo säätöjä ite iskareissa.

Re: Öljytopic #2

17.4.2012 2:20

metko kirjoitti:Mitenkäs paljon vaikutusta iskariöljyn viskoteetilla itse iskarien jäykkyyteetään. Haluisin jäykemmiks, mutta ei oo säätöjä ite iskareissa.


Kyllä huomaat eron jos isket vaikka 5w:n tilalle 10w. Eli mitä suurempi viskositeettiarvo, sitä paksumpaa. Eli kun laitat kymppiä vitosen tilalle niin keula jäykistyy.

Re: Öljytopic #2

18.4.2012 1:03

Käyttääkö kukaan tämmöstä öljyä http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... ioljy-d108
Kuulemma todella laadukasta öljyä :D

Re: Öljytopic #2

18.4.2012 13:31

Ite oon aika monta purkkia hakenu tuolta tota denicolin vaihteistoöljyä ja se ainakin on toiminu tosi hyvin, niin uskoisin että toiki on aika hyvää.

Re: Öljytopic #2

3.5.2012 21:35

http://www.vsmotoparts.com/castrol-powe ... -x-1-liter
Onko kokemuksia tuolta tilaamisesta, ja onkohan toi sen paremaa kuin 2t bike?

Re: Öljytopic #2

4.5.2012 19:24

hegasu kirjoitti:http://www.vsmotoparts.com/castrol-power-rs-box-12-x-1-liter
Onko kokemuksia tuolta tilaamisesta, ja onkohan toi sen paremaa kuin 2t bike?


Mä en nää enää järkee castrollissa kun se yhtä lailla voitelee kun teboilkin ehkä vähän vähemmän karstottaa.Turhaa hössötystä. Olikohan tuo vai mikä se oli,Opvoeren? Hollannistahan sitten tilaavat kuitenkin ketkä tilaa aina 12x1 castrollia. Kuullut että hyvin tuloo sieltä ne ja kannattaa mahdollisimman isolla porukalla tilailla, tulee halvemmaks.

Re: Öljytopic #2

4.5.2012 20:24

Miten Teboil Moniaste 10 w 30 viskositeetti eroaa 15 w 40 viskositeettiin, onko 10w jäykempää, mitäpä toi jälkimmäinen luku kertoo? Sisältääkö KO. Öljy kytkinlisäaineet ja onko kukaan uskaltanu työntää jompaa kumpaa noista tebikän moniasteista piikkisen krossin/smoton lootaan tai jopa saman pyörän lootaan mikä mulla on ? 8o

Re: Öljytopic #2

4.5.2012 21:39

Teboil Moniaste on tarkoitettu lähinnä vanhempien henkilö- ja pakettiautojen bensiini- ja dieselmoottoreihin.

Mitä jos laittaisit sinne lootaan sinne kuuluvaa öljyä, esimerkiksi MTX:ää tai Motulin transoilia.

Re: Öljytopic #2

4.5.2012 21:39

Mun mielestä laatikko öljyt on väärä paikka säästää, ei oo paha maksaa castrolista se reilu 10e..
E: jebex nopeempi

Re: Öljytopic #2

4.5.2012 21:44

Ok kiitti kummallekkin jatkan mtx:n ostoa

Re: Öljytopic #2

5.5.2012 13:19

Onko kukaan käyttänyt omassa pyörässään repsolin 2t competicionia? Castrolia ei ollut kyseisessä kaupassa joten piti tyytyä tuohon.