Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

18.4.2009 14:04

siis tarkotin ihan ba20d äskenki, tuli vaan kirjotushärö :lol: ja on maskissa se kanta..

19.4.2009 10:55

Akussa virtaa? kai laitoit sen yhen johdon akun + napaan etkä maihin?

Ja h4 polttimon saa ihan suoraan ba20d kantaan kiinni..

19.4.2009 18:20

voiskohan olla akusta kiinni sitten Hmm :roll:

19.4.2009 21:04

thomeks kirjoitti:voiskohan olla akusta kiinni sitten Hmm :roll:

Onks husses muuten tasavirta sähköt?

20.4.2009 15:25

Oha siin.

28.4.2009 14:21

Tulipa itsekin asennettua lyhyisiin xenonit ja oli yllättävänkin helppo asennus, muuntaja boksille löytyi myös hyvä paikka mittariston takaa ja sai senkin piiloon. Löytyis yksi sarja vielä ylimääräisenäkin, ilmoituksissa kuvat ja tiedot.

3.6.2009 23:28

joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.

4.6.2009 9:57

RockyRider kirjoitti:joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

4.6.2009 17:35

Indesign kirjoitti:
RockyRider kirjoitti:joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

Paksumpi maa- ja isot sulakkeet.

16.6.2009 19:58

Kattelin noita xenoneita ja sitten silmään sattu tollanen moottoripyörälle tarkoitettu muutossarja, mikä olisi vielä aika edullinenkin ja takuuta lupaavat vuoden ballastille ja polttimolle. Onko jollakin kokemusta näistä euro1supplyn xenoneista, että kannattaako ostaa? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

16.6.2009 23:28

[kalz] kirjoitti:
Indesign kirjoitti:
RockyRider kirjoitti:joo asensin nuo xenonit aprilia rs:än pitkille. heti alusta asti teki sitä että aina välillä kun laittaa pitkät päälle niin xenonit vaan syttyy ja on päällä 2 sekuntia ja sammuu. paha vaan kun laittaa pitkille niin ei ikinä tiedä onko valot päällä. :/

sitten toinen, pitäiskö xenonit kytkee suoraan akulle vai ihan normaaleihin plussaan ja miinukseen jotka tulee alkuperäisestikin pitkille... ?

Kiitoksia vastauksista.


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

Paksumpi maa- ja isot sulakkeet.


omasta mielestä xenonit kuluttaa halogeenejä vähemmän virtaa luokkaa 35w ja halogeenit 50/60w ?

18.6.2009 20:46

Kattelin noita xenoneita ja sitten silmään sattu tollanen moottoripyörälle tarkoitettu muutossarja, mikä olisi vielä aika edullinenkin ja takuuta lupaavat vuoden ballastille ja polttimolle. Onko jollakin kokemusta näistä HID xenoneista, että kannattaako ostaa? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Impe päivämäärä 21.6.2009 18:50, muokattu yhteensä 1 kerran

21.6.2009 11:12

Johani kirjoitti:
[kalz] kirjoitti:
Indesign kirjoitti:


Kauheen pitkä aika kun noita ite viimeks kattelin, mutta kai sä oot sulakkeet vaihtanut? Ballasti oletettavasti löytyy? Koska jos ei niin sähkövirrassa on vikaa ja siitä se pätkiminenkin sitten johtuu...

Paksumpi maa- ja isot sulakkeet.


omasta mielestä xenonit kuluttaa halogeenejä vähemmän virtaa luokkaa 35w ja halogeenit 50/60w ?[/quote]

Tota noin olen asennellut työkoneisiin ja kuorma autoihin xsenoneita ja kyllä se niin on että vakio sulakkeella ja jos huono maa niiin ei pelaa mutta yleensä kuorma autoissa johdot on 2.5m2-3,0m2 että kyllä niillä palaa mutta henkilö autoissa pienempiä ,niiin kenonit palaa pienellä virta määräällä mutta se tarvii sytytyksessä isomman virta piikin mikä lukee ballastin pääällä ja sytytyksen jälkeen kulutttaa enää 2-3ampeeria.

21.6.2009 13:30

Joo elikkä viellä noista ba20d kantasist. Ootteko hommannu suomesta mistäpäin vai saako edes? Ei mitään Google
Vai meneekö tohon husseen ihan joku H4 sarja vähän modaamal?

21.6.2009 16:53

`Sampe kirjoitti:Vai meneekö tohon husseen ihan joku H4 sarja vähän modaamal?

Menee.