Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

11.1.2011 21:48

Hmmmm. Pyttyä kattelin ni on 2 kohtaa sellast "karheempaa" sellasii puol senttii leveit viirui. En oo huomannukkaa aikasemmi, eikä varman ollu siinä ku viimeks laitoin pytyn kii. Sen jälkee vaa käytetty 15 min konetta ja toimi hyvi. Ei varmaa vaarallist ku mäntäki näytti hyvält :eek:
Pitäs vissii vaihtaa nsr detsii :lol:

12.1.2011 23:46

Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02

15.1.2011 3:05

marko_2 kirjoitti:Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02


Mä kyl ottaisin tehtaan tt putken.

Kyl noi läpät auttaa kaasun vastaamisessa/kierrosherkyydessä.Ei jää räsä valoissa :D

15.1.2011 12:08

xps3 kirjoitti:
marko_2 kirjoitti:Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02


Mä kyl ottaisin tehtaan tt putken.

Kyl noi läpät auttaa kaasun vastaamisessa/kierrosherkyydessä.Ei jää räsä valoissa :D


Mutt eiks gianelli tois huippuja lisää?

21.1.2011 17:11

Voiko yamaha dt 125 pytyllä muka viedä viivoissa ktmmää? Kaverit jotai tällasta yrittää selittää :D Mielipiteitä?

21.1.2011 17:25

Kaikkihan on mahdollista :lol: Riippuu kuskeista

21.1.2011 19:43

Ite oon kyllä ERITTÄIN skeptinen ton suhteen et deetee veis kotkaa missää olosuhteissa. Tietenki jos kotkaa ajaa joku nelariskootterii ajava joka ei osaa ajaa vaihteellisel ja stögää :D
Kysyin jo tos parilta detsoni mieheltä ja oli sitä mieltä ettei oo saumaa deeteellä

22.1.2011 0:13

Tuskin kyllä vakiopytyllä ohi tulee ellei kotaria käskyttämässä ole oikeasti huono kuski. :)

22.1.2011 2:05

laazeri kirjoitti:Tuskin kyllä vakiopytyllä ohi tulee ellei kotaria käskyttämässä ole oikeasti huono kuski. :)


tai ellei oo 200cc dt:n vakiopytty tms :D

24.1.2011 22:29

Aika rankasti saa detexi olla laiteltu koneellisesti että vie kisaenskan viivoilla. Taitaa teho ero pyöriä kuitenkin yli 10hv perus DT ja Kotka. Vaatis jo kaikenmaailman koneistetu kannet ja sylinterin huuhtelukanavat sekä kaasaria, läppärunkoa ja mäntää ja vaikka mitä. En kyllä usko siltikään.

24.1.2011 22:31

xps3 kirjoitti:
marko_2 kirjoitti:Onkohan gianellin tehari kannattavampi kun tehtaan tt putki? ja sitt veil ett onko V-Force 3 läpistä paljon hyötyä? pyörä on siis aprilia rs vm. 02


Mä kyl ottaisin tehtaan tt putken.

Kyl noi läpät auttaa kaasun vastaamisessa/kierrosherkyydessä.Ei jää räsä valoissa :D


Gianelli on sama ku Arrowi ja on parempi kuin tehtaantäystuho rööri. Kiertää korkeammalle ja muutenkin parempi vaikka ei se TTTR oo myöskään huono, mutta eroa on.

25.1.2011 18:53

^^ Toho kotka vs. dt juttuu, ni yks kotarikuski kerto et oli haastanu detsin viivoille, ku luuli helpoks nakiks ni oli jääny tulemaa :lol: Virii oli detsis 170cc athena, kassuu, teharii yms. Tuli kuulemma aika shokkina. Mut saattaa mennä huonon lähön piikkii, ku ei tost 170cc:st nii ihme tehoi lähe.

25.1.2011 22:40

Onhan siinä kuitenkin 45cc enemmän kokoa koneessa. Eikö jo ruvennut kotkakuskia epäilyttämään kun detsi lähti viivoille. :D Ja ei ne kisaenskat mitään maailman tehokkaimpia silti ole, vakio pytyllä silti epäilen.

26.1.2011 16:10

Aatteli vaa kyykyttää liikoi luulevan detsimiehen :D
Vakiopytyl toi on yksinkertasest mahotonta, tappiviri dt onki sit erijuttu.

26.1.2011 22:04

LaneKit kirjoitti:Aatteli vaa kyykyttää liikoi luulevan detsimiehen :D
Vakiopytyl toi on yksinkertasest mahotonta, tappiviri dt onki sit erijuttu.


mahollista mutta vilaa täytyy käyttää palio ja putki todnäkösesti tehä ite jonnekki 14.000rpm