Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

HGS

19.3.2011 22:58

MIllanen putki toi HGS sp on husseen? jokapaikas väitetään ristiin...

21.3.2011 16:37

Husqvarna WRE 125 & SM 125 kirjoitti:Tehareiden ominaisuuksia:
Arrow - vääntää korkeelta
HGS - vääntää keskeltä
DEP - vääntää keskeltä
Jolly Moto - vääntää tosi korkeelta
CRD - vähän sama ku DEP, mut vääntää paremmin alempaa (?)
Rino - vääntää korkeelta
Doma - vääntää korkeelta (perjaatteessa sama putki kun Rino, eri nimellä vain)
Pro Circuit - kuulemma vääntää korkeelta
Messico - vääntää korkeelta
Spes - ???
FMF - kuulemma vääntää korkeelta
TT-putki - vääntää parhaiten alhaalta jos vertaa tehareihin

Elikkä keskeltä lähtee vetämään..

Tehari, gpr 125 2-t

22.3.2011 1:24

Oisko tietoa kellään, mistä sais suht koht halvalla tilattua uutta teharia Derbi gpr 125, 2 tahti malliin. :) Käsittääkseni siihen tehdään vain arrowia, gianellia(sama kuin arrow eri nimellä?) ja jollymotoa? Ei haittaa vaikka tilaus paikka olis ulkomainen, melkeen parempi nii, ku eikö ne oo halvempia sielä :s

22.3.2011 22:59

alluuu kirjoitti:Oisko tietoa kellään, mistä sais suht koht halvalla tilattua uutta teharia Derbi gpr 125, 2 tahti malliin. :) Käsittääkseni siihen tehdään vain arrowia, gianellia(sama kuin arrow eri nimellä?) ja jollymotoa? Ei haittaa vaikka tilaus paikka olis ulkomainen, melkeen parempi nii, ku eikö ne oo halvempia sielä :s

Ensimmäisenä ainakin tulee mieleen pjme.co.uk. Tuolla ainakin Jollymoton ja Arrowin putkia.

Varmasti löytyy jostain halvemmallakin kun vain jaksaa googletella. ;)

23.3.2011 17:42

Jep, ja ilmotelkaa jos on kellään myytävänä ylimäärästä arrowia, gianellia tai jollymotoa derbi gpr:ään. ;)

14.4.2011 18:22

itellä olis myytävänä piikki detsiin peilikromi Dep paisari. kattokaa ilmoitus ja laittakaa yv ;)

17.4.2011 14:05

Itelläni on Yamaha dt 125 RE vuosimallia 06. Olen etsinyt noita tehareita mutta kaikki näyttävät olevan 04:stä alaspäin käyviin malleihin. Käyvätkö ne silti tohon mun malliin? Kiitos jo etukäteen.

17.4.2011 15:24

seagull kirjoitti:Itelläni on Yamaha dt 125 RE vuosimallia 06. Olen etsinyt noita tehareita mutta kaikki näyttävät olevan 04:stä alaspäin käyviin malleihin. Käyvätkö ne silti tohon mun malliin? Kiitos jo etukäteen.


kyllähän ne kiinni menee, yks kiinnike jää vaille kiinintystä ja saattaa mennä läheltä tankkia.

18.4.2011 17:01

Tarkistan vielä että käyhän tämä: http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/Ya ... t-580.aspx kiinnni mun Yamaha dt 125 RE:hen.
Osaisko joku vielä sanoa että onhan tuolta turvallista tilata ja kauan noissa toimituksissa menee kun ulkomailta tilaa? Kiitos jos joku viitsisi vielä vaivautua auttamaan! :)

Re: Tehoputket

2.5.2011 21:44

tietäiskö kukaan että mikäköhän tezarin tehari tämä on?
http://image.nettix.fi/extra/partimg/11 ... 2e1831.jpg

Re: Tehoputket

4.5.2011 18:47

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=U404500

Mikä tässä änkässä on sen putken halkaisia jonka läpi savu menee?

Re: Tehoputket

8.5.2011 23:01

Minkälaisia tehoputkia ois yamaha yzf- r125 ois kiva saada kivemmat soundit halvalla !

Re: Tehoputket

9.5.2011 22:44

Meneekö toi DEP detsiin (linkki alhaalla), rupesin vaan miettimään ku siinä lukee että sopii vuosimalleihin 04-09 ja yamaha dt 125x viimeinen valmistusvuosi on tietääkseni 2007... rupesi vaan epäilyttää joten kysäsen varmuuden vuoksi :s

http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/DT ... -1762.aspx

Re: Tehoputket

12.5.2011 9:41

mikäs tehari on paras kawasaki ksx 125? saisiko tietää että millaisia putkia ovat esim. doma,spes ja rino :)

Re: Tehoputket

15.5.2011 14:10

Hei mikähä putki ois hyvä mulla on yamaha dt125x ja haluisin ala ja keskivääntöjä mahollisimma paljon et kannattasko hommata tyhjä vakio putki vai joku tehari ??