Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

7.7.2010 0:08

JD29 kirjoitti:milläasta teharia suosittelisitte husseen jolla olis hyvä keulia? oisko joku alakierros putki hyvä tälläseen vai joku ylä kierros putki? :o

Tehtaan tt-putki tai tyhjennetty vakio.

Mutta mutta, käykös husqvarna cr/wr 125 tehoputket suoraan sm:ään? :|

7.7.2010 4:11

Kyllä käy. ;)

7.7.2010 7:21

Eikös se ollu niin, et -09cr putket ei mene enään?

12.7.2010 3:06

Voiko A1-inssiajoa ajaa vaikka olis tehari, eli siis riittää kun on vaan kaikki muut lukemat kuosissa, eli 125 cm3 ja 11kw?

12.7.2010 3:24

Papereis pitää olla A1-luokassa.. Ei ne niin välitä, vaikka tosiasiassa olisikin se pari hevosta lisää..

12.7.2010 11:26

JD29 kirjoitti:milläasta teharia suosittelisitte husseen jolla olis hyvä keulia? oisko joku alakierros putki hyvä tälläseen vai joku ylä kierros putki? :o

Tehtaan TT-putki keulimiseen varmaan paras, mutta jos pitää tehari olla niin älä mitään hirveetä yläkierrospiippua pistä. Alkaa olla kekeily melkoista onkimista sellaisella. Eri putkien tehoalueista en rupea mitään selostamaan, paremmin tietävä kertokoon.

28.7.2010 2:33

Tervehdys.

Piikkisen deeteen tehoputkista kyselisin...

Oon miettiny et pitäiskö ostaa omaan detsoniin depin putki gianellin sijasta :D

Kellään kokemuksia depistä?
Ja tietääkö kukaan mistä saattaisi saada tämän "yläkiren kromiröörin"?

28.7.2010 20:26

Crakken kirjoitti:Tervehdys.

Piikkisen deeteen tehoputkista kyselisin...

Oon miettiny et pitäiskö ostaa omaan detsoniin depin putki gianellin sijasta :D

Kellään kokemuksia depistä?
Ja tietääkö kukaan mistä saattaisi saada tämän "yläkiren kromiröörin"?


Englannista http://www.dirtbikexpress.co.uk/dep_pip ... maha_yz_dt
sellaset 164 puntaa eli oisko jtn. 200 e ;) + sitten posik.

Tehoputki

30.7.2010 0:41

Yamaha DT 125R:än tehoputkia voi tarjota vaikka yv:llä

30.7.2010 19:56

Myykäähän husseen tehari jos haluutte rahaa :D

2.8.2010 0:17

Meneekä arrowi änkkä suoraan kinni vakio Yamaha DT 125 x putkeen ?

7.8.2010 21:01

Pukki Kalle kirjoitti:Meneekä arrowi änkkä suoraan kinni vakio Yamaha DT 125 x putkeen ?


Ei mitenkää suoraa,joutuu modailee. Vanhanmallin giannelli ja depin änkät menee suoraa, ainoastaa yks kiinnike jää yli mutta eipä sillä mitää.

7.8.2010 23:07

Avittakaas hieman Derbi GPR:än kanssa, onko Arrowin ja Gianellin tehoputkissa paljoakaan eroa? Moposportissa on kuvastossa Gianellia, mutta tällä hetkellä ei varastossa. Nakkilan pyörä ja mopossa taas myydään tuota Arrowia ja olen noiden välillä kahden vailla.

8.8.2010 1:50

Kehiz kirjoitti:Avittakaas hieman Derbi GPR:än kanssa, onko Arrowin ja Gianellin tehoputkissa paljoakaan eroa? Moposportissa on kuvastossa Gianellia, mutta tällä hetkellä ei varastossa. Nakkilan pyörä ja mopossa taas myydään tuota Arrowia ja olen noiden välillä kahden vailla.


Samoja putkia molemmat, nimi on vain eri.

8.8.2010 2:34

Pukki Kalle kirjoitti:Meneekä arrowi änkkä suoraan kinni vakio Yamaha DT 125 x putkeen ?

Mulla meni vakioänkkä arrowin putkeen eikä siellä mitään tuunailuja minun silmään näkynyt. Nykyinen depin änkkä meni suoraan arrowiin ja siinä pakkauksessa luki että menee suoraan myös vakioputkeen niin tuosta joku tekniikan tohtori voisi päätellä että arrowin änkkä menee suoraan vakioputkeen, mutta mitään en varmaksi sano.