Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

28.4.2008 20:38

Tietääkös joku onko Snellman racing vielä olemassa? [ http://www.snellmanracing.fi/ ] Ei toimi puhelin numero eikä tol osotteella sitä ainakaan ole. Onko paikka muttunut, tai tietääkö joku muuta paikkaa mistä sais Dep putken yamaha dtx -06? (Ei bike-equipment)

28.4.2008 20:47

Vaikuttaisko paljon jos vaihtasin NSR 125:n tyhjän putken? Onko joku aukassut vakioputkea ja tietäis onko paljon esteitä sisällä?

28.4.2008 20:55

niqleus kirjoitti:Tietääkös joku onko Snellman racing vielä olemassa? [ http://www.snellmanracing.fi/ ] Ei toimi puhelin numero eikä tol osotteella sitä ainakaan ole. Onko paikka muttunut, tai tietääkö joku muuta paikkaa mistä sais Dep putken yamaha dtx -06? (Ei bike-equipment)


snellmanracingillä on konkurssi myynnit menossa para-aikaa, ellei loppunu ny alkuviikosta, käy kattoo sielt

28.4.2008 21:10

Pyrdänä kirjoitti:
niqleus kirjoitti:Tietääkös joku onko Snellman racing vielä olemassa? [ http://www.snellmanracing.fi/ ] Ei toimi puhelin numero eikä tol osotteella sitä ainakaan ole. Onko paikka muttunut, tai tietääkö joku muuta paikkaa mistä sais Dep putken yamaha dtx -06? (Ei bike-equipment)


snellmanracingillä on konkurssi myynnit menossa para-aikaa, ellei loppunu ny alkuviikosta, käy kattoo sielt


Onko mitään tietoa saisko jostain muualta esim. ulkomailta tilattua vaikka mastercardilla tai jotain vastaavaa?

2.5.2008 14:58

Kumpi on parempi: Pahas vakio vai tehari ( siis hinnan äänien tehon yms. taki ) Kiitti vastauksista ja paljon perusteluja.

2.5.2008 15:01

Jos jollain käytettyä teharia vaikka pelkkä paisarikin yv:tä mulle, kaikki muut käy paitsi athena.

5.5.2008 17:55

pitäis hommata Temmiin tehari, mistä saa ja minkä merkkisiä?

5.5.2008 18:17

Lokki kirjoitti:pitäis hommata Temmiin tehari, mistä saa ja minkä merkkisiä?

Miksi ihmeessä oot ostamassa Temmiin teharia?

5.5.2008 18:19

Lokki kirjoitti:pitäis hommata Temmiin tehari, mistä saa ja minkä merkkisiä?


Sä et tarvii siihen teharia, koska siinä on jo vakiona HGS:n putki.

Mitoon tehoputki pakko saada :D

7.5.2008 22:14

Jos jollain on myydä mitoon joku tehari ja viälä sopuhintaan ni YV:tä mulle sit vaan niin perkeleesti.. Mikä mahtais olla paras putki mitoon hinta laatu suhteeltaan?

Re: Mitoon tehoputki pakko saada :D

7.5.2008 22:21

Joopp3e kirjoitti:Jos jollain on myydä mitoon joku tehari ja viälä sopuhintaan ni YV:tä mulle sit vaan niin perkeleesti.. Mikä mahtais olla paras putki mitoon hinta laatu suhteeltaan?

näyttäis olevan ilmoituksis arrowi jollaki myynnis..

8.5.2008 0:49

ois semmonen juttu et pitäs saada tehoputki vm. 92 ktm gs:ää ku on nykynen putki vähä paskassa kunnossa ja rajottaa aivan helvetisti siellä kuristukset ja ne on erittäin vittumainen sieltä repii pois jtn jos kukaan vaan mitenkään osaa auttaa niin ois tosi hienoo kun ei oikee meinaa löytyy noit putkii mistää

jollymoto

8.5.2008 16:03

mistä saa jollymotoja MäXään ku oon ettiny täs jo muutaman päivän eikä löydy ku räsään?

9.5.2008 8:11

Viimeksi muokannut Mikkola päivämäärä 9.5.2008 17:04, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: jollymoto

9.5.2008 15:15

nasmu kirjoitti:mistä saa jollymotoja MäXään ku oon ettiny täs jo muutaman päivän eikä löydy ku räsään?

WWW.50cc.eu
Ja toimitusaika 2 kuukautta tai jotain sinne päin...