Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

messico

4.12.2010 23:50

Mulla ois tommonen messicon paisari joka on suht rutussa että tietääkö kukaan että onko mahollista saada ¨suoraksi¨ missään liikkeessä ja minkä hintasta

5.12.2010 15:01

Jotkut on suoristanu sillee et on laittanu sen täytee vettä ja sit jonkinäköset tukkeet molempii päihi (esim viinipullonkorkki saattais sopii sinne änkkäpäähä) ja sit pakastimee. Ja jää laajetessaan suoristaa sen putken. En oo ite koittanu koskaa käytännös. Mut mun kaverin naapuri (osaava motocross mies) on oikonu putkii tollee :)

5.12.2010 15:33

Näillä keleillä tietysti vielä helpompaa, kun ei tarvitse ängetä sinne pakastimeenkaan vaan voi heittää pihalle jäätymään.

Täällä näyttäisi olevan muuten jonkinlaista keskustelua esimerkiksi tuosta jäällä oikaisusta, myös muita vinkkejä näyttää löytyvän.

-

6.12.2010 12:59

No saas nähä mitähän tuosta jäävyttämisestä tuli ko en putkee oo viel kerenny kattomaan :)

9.12.2010 0:51

Juu elikkä nykyinen KTM 125 exc putki meni rullalle ja lyttyyn. Olen ostamassa uutta putkea ja tehoputken saa samalla rahalla kuin ktm oman joten olisi kiva tietää mitkä näistä ovat ylä ja ala kierrosputkia. Käsittääkseni putket menivät näin mutta en löytänyt varmistetta asialle täältä mototista enää?. Doma-yläkiekka, HGS-keskiväliltä, PROcircuit-Yläkiekka, SXputki-yläkiekka ja EXC putki alakierroksisin?. Mikä sitten olisi kannattavin ja muuttuuko paljonkin ajaminen keuliminen ym?.

.

14.12.2010 19:30

Mistä sais Putken gg:hen suht edullisesti ku meinaa messico olla senverran rutussa että ei tee ja doma mattamusta ja ruma. :D

GasGas ec 125 -05 saa laittaa yv.tä jos ois putkee :) tarjolla !!!

15.12.2010 13:21

Kumpaa putkee suosittelette hussen -08 sm:ään. Rino vai Dep? Olen kuullut että rinolla on ärsyttävä ajaa koskaa tehopiikkiä saa odottaa niin kauan. Eli kertokaapa omastakokemuksesta että kumpi on parempi. :D

15.12.2010 18:28

No ite ostasin depin :D Rino on pintakäsittelemätön ja ruostuu aika äkäseen ja piikki tosi korkeelta. Monet sanoo et on perseestä ajaa liian ylävääntösellä putkella ku saa esim kakspäällä painaa kaasun pohjaan et liikkuu mihinkään, toiset taas tykkää (piikki kovempi?). Depissä kromi pinnote ja piikki keskemmältä. Molemmilla lähtee aika saman verran, ihan maku asioista kummasta tykkää.

16.12.2010 16:13

Itse ainakin tykkäsin ajaa Rinon putkella. Kiva tykitelläkki sellasella yläkiekka putkella :D

DT

18.12.2010 12:20

Morjest!
Tarvis tietoa deeteen putkien asioista!
Miten tuo YZ putkula vaikuttaa deeteessä? katoaako alaväännöt vai tuleeko lisää vai korkeampi tehopiikki?
kiinnostais kyll tietää tost fmf shortyst. tuleeko millaset äänet ja miten se reagois tossaa deeteessä?
pakko viel kysyy et olisko kellää myydä fmf vaimenninta? :roll:
sori jos meni offiiin.

27.12.2010 22:58

Onko kumpi parempi ajaa tai kiekuu alempaa ja kummassa on yleensäkin teho alue parempi HGS vai pro circuit platiniumissa

3.1.2011 3:03

Hmm. Eikös sx125 änkät mene suoraan kiinni vakioputkeen ? Ja meneekö silloin luonnollisesti kiinni myös sx150 änkät ?

8.1.2011 0:05

Pekkasd kirjoitti:Hmm. Eikös sx125 änkät mene suoraan kiinni vakioputkeen ? Ja meneekö silloin luonnollisesti kiinni myös sx150 änkät ?

Menee

10.1.2011 17:34

jos löytyy kdx 125 tehoputki lähetä YV, kiitos :)

11.1.2011 18:04

Millanes tuo 89 vuoden Yamaha YZ:tan putki on ku ajattelin Athenan tilalle ostaa DT 125:seen