Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

3.4.2008 20:14

nx-speed kirjoitti:Pitäisi saada reilusti pidempi kaasuvaijeri kuin vakio, mites moinen toteutuu?


Mikäs vanhassa vikana, itsellänikin riittää hyvin vaikka on rossitanko.

3.4.2008 22:04

N1tr0 kirjoitti:
nx-speed kirjoitti:Pitäisi saada reilusti pidempi kaasuvaijeri kuin vakio, mites moinen toteutuu?


Mikäs vanhassa vikana, itsellänikin riittää hyvin vaikka on rossitanko.

No kun mulla ei riitä, ku o rossitanko :D

3.4.2008 23:18

nx-speed kirjoitti:
N1tr0 kirjoitti:
nx-speed kirjoitti:Pitäisi saada reilusti pidempi kaasuvaijeri kuin vakio, mites moinen toteutuu?


Mikäs vanhassa vikana, itsellänikin riittää hyvin vaikka on rossitanko.

No kun mulla ei riitä, ku o rossitanko :D


Kokeilitko vetää suorinta mahdollista reittiä, ettet kierrä mitään liukuputkia siinä matkalla?

4.4.2008 1:11

N1tr0 kirjoitti:
nx-speed kirjoitti:
N1tr0 kirjoitti:
nx-speed kirjoitti:Pitäisi saada reilusti pidempi kaasuvaijeri kuin vakio, mites moinen toteutuu?


Mikäs vanhassa vikana, itsellänikin riittää hyvin vaikka on rossitanko.

No kun mulla ei riitä, ku o rossitanko :D


Kokeilitko vetää suorinta mahdollista reittiä, ettet kierrä mitään liukuputkia siinä matkalla?

Kyllä.

4.4.2008 10:28

nx-speed kirjoitti:
N1tr0 kirjoitti:
nx-speed kirjoitti:Pitäisi saada reilusti pidempi kaasuvaijeri kuin vakio, mites moinen toteutuu?


Mikäs vanhassa vikana, itsellänikin riittää hyvin vaikka on rossitanko.

No kun mulla ei riitä, ku o rossitanko :D


No kui levee rossitanko sul sit oikee o ku mullaki riittää vaijeri hyvi ja on rossitanko

4.4.2008 10:56

Timelessin rossitanko.
Ja ei se erityisen levee oo, korkeempi vaan.

4.4.2008 15:01

kuinka kireälle kannen pultit tohtii kiristää?? :O
ku vaihoin kans männän.. :D

4.4.2008 16:56

käsi tuntumalla sittenkun tuntuu että ne on tarpeeks kireellä

4.4.2008 17:10

kiitos paljon tosi.. :)

4.4.2008 17:14

muista tasanen ristikiritys. momentillahan se ois 22nm se kireys.

6.4.2008 9:18

pitäs sääjellä tuoreöljyvoitelu kohalleen... niin pitäskö ne viivat jotka on siinä mihin vaijeri tulee kiinni niin tyhjäkäynnillä osua siihen pikkuseen ruuviin?

6.4.2008 18:51

Minä otin tuore voitelun pois käytöstä ja tein penkin alle tavaratilan johon saa öljy purkin kätevästi.

Galleriassa on uutta kuvaa tetsarista.

6.4.2008 21:34

pitäs sääjellä tuoreöljyvoitelu kohalleen... niin pitäskö ne viivat jotka on siinä mihin vaijeri tulee kiinni niin tyhjäkäynnillä osua siihen pikkuseen ruuviin?


Kiinnostais muakin, voisko joku vaikka ottaa kuvan hyvin säädetystä tuorevoitelupumpusta ja pistää kuvaa tänne?

6.4.2008 23:05

Pistelen heti huomenissa, itselläni kun tuo tuntuu hyvin olevan säädetty.

E: Voi perse, ei tuolla nokian laatuluurilla kyllä saa selkeää kuvaa. Täytyy yrittää saada jostain kunnon kamera käsiinsä.
Viimeksi muokannut N1tr0 päivämäärä 7.4.2008 22:09, muokattu yhteensä 1 kerran

7.4.2008 21:44

Kiittelen jo etukäteen! =)