Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

25.3.2007 15:03

9 vai 10 paloarvon tulppa polinin kanssa?

25.3.2007 18:17

eiköhän 9 riitä

Keiijo, kumikeijo

29.3.2007 22:34

Nyt tulis kasa kysymyksiä.
Mikä on kun ei kulje! 140 miton mittariin saa menee sillain järkevästi. Sylinteri on ihan normi Gilardoni mikä vakionakin, apuna on Jollymoto ja Mikuni 35mm ja pipercross. Pääsuutin 360. Tarkotus olis pienempää neulaa saada, että sais parempiin säätöihin, kun nyt röpöttää aika huolella ja vie bensaa.. Viime syksynä tehtiin vähän koneremppaa ja sen jälkeen oli mitakan sylinteri joka sitten vaihettiin takaisin gilardoniin mutta kovin tuntuu laiskalta eikä jaksa mennä. Kiertää ajossa max 12 000. Vastauksia odotellessa. :F
Ja tulppa on NGK B9EVG

1.4.2007 13:18

eikö 360 on liian iso vai? Mulla on 35mm Mikuni Flatslide ja vakio filtteri ja mull on 220 pääsuutin..

1.4.2007 16:00

Peltsii| kirjoitti:Kone on muuten sama mutta 6 vaihteisen toisessa lohkossa ei ole tilaa 7 rattaalle.


No mistä tiiät? mun mielestä ainakin uudessa makaroonissa on iha erilaine vaihteisto... mut entiä sitte.

6.4.2007 11:40

Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?

6.4.2007 12:08

JussiR kirjoitti:Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?


Hyvin, tietysti hieman tukkonen mitä kaikki kuristetut piikit ovat. Pärjää hienosti liikenteessä.

Tietysti paljon mukavampi ajaa TT:llä, ja todella helppo laittaa TT:ksi

6.4.2007 13:02

Eli se vaatii raven, kuri pois putkesta ja suutin? Kannattaako kans kans pistää ilmanputsarin imuaukkoon ne isommat imuputket?

6.4.2007 13:03

Ei mitossa ole ravea vaan cts. :P Miton täystehoseks vaatii kurit putkesta ja hukkaputki pois ja isompi pääsuutin yms?

6.4.2007 13:05

Raptorissa täysin sama homma?

6.4.2007 13:12

Rieppola kirjoitti:
JussiR kirjoitti:Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?


Hyvin, tietysti hieman tukkonen mitä kaikki kuristetut piikit ovat. Pärjää hienosti liikenteessä.

Tietysti paljon mukavampi ajaa TT:llä, ja todella helppo laittaa TT:ksi



On tohon poikkeuksiakin. Esim. Hussen sms & Tm SMR.

6.4.2007 14:10

kctpmi kirjoitti:Eli se vaatii raven, kuri pois putkesta ja suutin? Kannattaako kans kans pistää ilmanputsarin imuaukkoon ne isommat imuputket?



Joo no voitsä siihen raven laittaa jos sulla on mitossa rotaxin moottori, muuten joudut vähän sovitteleen..

6.4.2007 14:23

kctpmi kirjoitti:Raptorissa täysin sama homma?

raptorissa sama tekniikka.

6.4.2007 20:26

Rieppola kirjoitti:
JussiR kirjoitti:Mitenkäs Cagiva toimii A1 tehoisena?


Hyvin, tietysti hieman tukkonen mitä kaikki kuristetut piikit ovat. Pärjää hienosti liikenteessä.

Tietysti paljon mukavampi ajaa TT:llä, ja todella helppo laittaa TT:ksi

Selvä. Aattelin vaan ku Aprilia toimii kuulemma paskasti A1 tehoisena.

6.4.2007 23:39

montas hevosta irtoo tommosista polinin pytysköistä? että onko tehokkaampi vaik nuihin kisapyttyihi verrattuna mitä wikissä lueteltiin?