Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

6.10.2007 22:08

infoo tosta 165 sylinteristä eli kestääkö kiertokanki/kampura/laakerit? Kuinka kauan männällä ajaa? Kuinka paljon se tuo tehoa lisää ja käykö siihen vakio padan kansi vai tuleeko siinä toinen kansi mukana?

7.10.2007 19:22

VAARATILANNE kirjoitti:infoo tosta 165 sylinteristä eli kestääkö kiertokanki/kampura/laakerit? Kuinka kauan männällä ajaa? Kuinka paljon se tuo tehoa lisää ja käykö siihen vakio padan kansi vai tuleeko siinä toinen kansi mukana?


Noiden osien kestävyys riippuu aivan niiden käyttöhistoriasta,mutta samalla kun pata on auki niin kannattaa ne päivittää?

Tehonlisäys oli mulle ainakin lievä pettymys,toki vääntö lisäänty mutta se jokin siitä puuttui(taisi olla 585 kuutiota ja kaksi tahtia) Mutta jos "vääntöä" haet niin mikäs siinä.

Ei tule kantta mukana,alkuperäinen käy kun se on sorvautettu sarjassa tulevien ohjeiden mukaisesti.Esson baarissa on ollut huhua että ohjeissa olisi virhe,mutta siihen en ota kantaa...

8.10.2007 22:13

mulla on -07 mito ja meinasin sen nytte talven aikana laittaa TT:ks ni eihä se nyt sitte muuta tarvinnu ku 125 tai 130 suuttimen ja holkki pois putkesta? eli ei tarvii neulaan koskea vai kannattaako sitä nostaa pykälää ylemmäs? ja sitte vielä että jos nyt liike on myyny mulle -06 miton mut vaikka papruissa on -07 ni eikös ne oo samat hommat? kiitos jo etukäteen :)

9.10.2007 7:08

^kammo^ kirjoitti:ja sitte vielä että jos nyt liike on myyny mulle -06 miton mut vaikka papruissa on -07 ni eikös ne oo samat hommat?
En tiedä vuosimallieroista, mutta tehdas määrää vuosimallin ja papereissa lukee katsastamispäivämäärä.

9.10.2007 10:22

ojatalo kirjoitti:
Hei !

1,1mm oli kannen lasku 200C kannesta. en tiedä sitten sylinterin korkeus toleransseja..toivon mukaan toleranssit vain 0,01~0,05m ettei 0,1mm tyylillä..

viritetty paketti oli 200C, 73037#1 ja 2-ring kupu mäntä.

t.markus
MYYTÄVÄNÄ: uusi tehtaan paketissa oleva Evo Arrow srj. hinta 355e + pk't 11,10e
ym. viritys osia...


Mistäs noin on laskettu? Ite laskin 66650E kanssa #2 sarjan pallokannesta 1.1m tasapäisen Wiseco männän kanssa ja squish clearanceks jäi muistaakseni 0.5 tai 0.6mm.. :roll:

10.10.2007 17:19

^kammo^ kirjoitti:mulla on -07 mito ja meinasin sen nytte talven aikana laittaa TT:ks ni eihä se nyt sitte muuta tarvinnu ku 125 tai 130 suuttimen ja holkki pois putkesta? eli ei tarvii neulaan koskea vai kannattaako sitä nostaa pykälää ylemmäs? ja sitte vielä että jos nyt liike on myyny mulle -06 miton mut vaikka papruissa on -07 ni eikös ne oo samat hommat? kiitos jo etukäteen :)
voisko joku ystävällisesti vastata toho mun kysymykseen ku nytte viedää pyörä tallille? :)

11.10.2007 14:35

Soita MP-Racingille niin saat FAKTA tiedon

11.10.2007 16:03

Peltsii| kirjoitti:
ojatalo kirjoitti:
Hei !

1,1mm oli kannen lasku 200C kannesta. en tiedä sitten sylinterin korkeus toleransseja..toivon mukaan toleranssit vain 0,01~0,05m ettei 0,1mm tyylillä..

viritetty paketti oli 200C, 73037#1 ja 2-ring kupu mäntä.

t.markus
MYYTÄVÄNÄ: uusi tehtaan paketissa oleva Evo Arrow srj. hinta 355e + pk't 11,10e
ym. viritys osia...


Mistäs noin on laskettu? Ite laskin 66650E kanssa #2 sarjan pallokannesta 1.1m tasapäisen Wiseco männän kanssa ja squish clearanceks jäi muistaakseni 0.5 tai 0.6mm.. :roll:



Hei !

englantilaisen kaverini '00 SuperCity'sta. unohtu mainita että oleellinen osa viritystä oli laittaa 0,7~0,75mm alatiiviste kannen laskemisen jälkeen. Squis Clearence tuli täten jotain 0,65~0,7mm (vakio 1,55~1,6mm)

Tämähän oli siis jo vanhaa juttua, tuolta vuos takaperin..SC kävi vielä Dynossa virityksen jälkeen kaasari säädettävänä. Sama stoori on meiän cagivaclub.tk sivuilla..muistaakseni..

t.markus
Mito Evo CRC series 8ja9 pakoputki hankittu, ou jee.
Viimeksi muokannut ojatalo päivämäärä 11.10.2007 17:50, muokattu yhteensä 1 kerran

11.10.2007 16:15

Juup mulla oli 0.4 alatiiviste..

11.10.2007 18:18

:D:D:D:D:D:D
Korjasin mun sytytys ja sähköviat yhdellä pyykkipojalla.
Kuva

11.10.2007 19:43

Kertokaas että saisko noin teoriassa 66650E pyttyä jostain tuliteränä? Tai vähän käytettynä. Geiwizille lähettämääni sähköpostiin eivät ole vastanneet.

11.10.2007 20:17

Atech kirjoitti:Kertokaas että saisko noin teoriassa 66650E pyttyä jostain tuliteränä? Tai vähän käytettynä. Geiwizille lähettämääni sähköpostiin eivät ole vastanneet.


Hei !

saa:

t.markus

Thu, 30 Aug 2007
Geiwiz GmbH
Dieselstr. 3
42389 Wuppertal
Germany

Hello

-cylinder substitutional 94- 224.66 EUR Artikelnr.: 136076G IS THIS USED CYLINDER OHNE KOLBEN KIT ? CYLINDER ISNT NEWLY NICASIL COATED ?

It is only a used 73037 cylinder without piston



-cylinder newly coated , substitutional 265.70 EUR 93-94 Artikelnr.: 136078N. IS THIS CYLINDER INKLUDING KOLBEN KIT ? is this cylinder type 66650E Gilardoni#1 ?

It is 66650E without piston



-cylinder newly coated , substitutional 94- Artikelnr.: 136079N 265.70 EUR
IS THIS CYLINDER MODEL 73037 GILARDONI#1 ? INKLUDING KOLBEN KIT ? AVAILABLE WITH 2-RING DOME TOP KOLBEN ?

It is a 73037 without piston. You can order additional a one or a two ring piston – like you want.


[/b]
Viimeksi muokannut ojatalo päivämäärä 20.4.2008 21:54, muokattu yhteensä 1 kerran

11.10.2007 20:49

ojatalo kirjoitti:Hei !

saa, mutta viritetympää saa paljon HELPOMMIN...

t.markus


Meinaatko viritetymmällä tehokkaampaa sylinteriä vai ehkä käytettyä 66650E:tä?

Oliko tohon 73037 kysymysten kertomiseen joku juju kätketty mitä en tajunnut? :D Sori käyn hieman hitaalla tänään.

11.10.2007 21:08

Mistä saa mitoon 35 mikunia? paljo hinta?.

11.10.2007 22:50

Mun silmään 66650E on ollu suuremmat kanavat kuin A0401 ja 73037.. Mitä tarkoitat markus viritetymmällä?