Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

10.9.2007 19:26

jespe kirjoitti:mistä sais hommattua tommosseen 34-35mm kaasarin tohon mitoo?


www.npm.fi sieltä kannattaa ostaa litteäluisti Mikuni,ja ei ole hinnalla pilattu!

Juske- kirjoitti:Jos joku viitsisi oikeesti jeesiä niin laittas mulle ohjeita et miten saan CTS toimimaan... Pyörä on muuten vakio -07 mito (oro mallia).


No mikäs siinä on vikana,eikös sen pitäisi toimia ihan vakiona,vai mitä haet takaa?

15.9.2007 10:10

Myykää joku mulle halvalla tehari :)
Onko neulan vaihdosta mitään hyötyä, Kun on otettu kurit pois putkesta ja pipercross ja suutin on 140????
ja minkä kokoinen neula kannattaa ostaa ja mistä niitä saa?????

15.9.2007 15:56

Mitäköhän sä sönkkäät?

Jos pyöräs ei toimi 1/4 kaasulla, nosta tai laske neulaa, jos ei auta niin uutta neulaa. Niitähän löytyy laihempia ja rikkaampia. 28 lorton saa vaikka silmät kiinni säätöihin, kunhan on Cagivan alkuperänen. Vaihda se mopokaasari suosiolla isompaan.

23.9.2007 0:33

Totaa, päätin että tää ois sopivin topicci kysyä. Ku on tulos toi kevarin oston harkinta/osto ajankohtaiseksi niin aattelin näitä eri vaihtoehtoja pohtia.

Niin kysymys kuuluu että kuinkahan paljon irrottaa huippuja täystehoinen (ei muuta tehty) 150? Ja sitte sellanen Mito jossa ois 165cc Polini, TM 35mm Mikke, carbuuni läpät, Gianelli ja joku filtteri? 180?

Väleistä ei oo 165cc:ssä tietoa, mutta "oletetaan vakioiksi".

Pitääs vähä tietää kannattaako tollasen jälkimmäisen rekisteröinnistä maksaa...

23.9.2007 0:43

noi nopeudet veikkasit aika hyvin oikein mut ei tosiaankaa "vakio"väleillä mee noilla vireillä 180...

23.9.2007 1:09

-Hussekuski- kirjoitti:noi nopeudet veikkasit aika hyvin oikein mut ei tosiaankaa "vakio"väleillä mee noilla vireillä 180...


Joo, mutta kyse oli lähinnä niistä saavutettavista arvoista. Kiitos, autto huomattavasti päätöstä. Mutta en oo silti vielä varma ostanko koko Mitoa (monen asian summa) :)

24.9.2007 16:27

olisko jollai myynnis 35mikúni tm kaasari ja kurkkuu?hintaki olis hyvä tietää

24.9.2007 19:46

eetu_7 kirjoitti:olisko jollai myynnis 35mikúni tm kaasari ja kurkkuu?hintaki olis hyvä tietää

Reilun 200 euron hintaan löytyy Geiwizistä. Samalla ottaa mukaan Evo1 putsarin ja kaasarin välinen putki, tai väsätä jokin viritys.

Ojatalo! Mainitsit tuossa kesällä 0.7mm alatiivisteestä ja 200C-kannen laskemisesta. Taisi olla 1.2mm tuo lasku. Oliko asia näin, vai muistanko ihan väärin. Vois samalla nimittäin tuon kannen laskea, kun tuo kone pitää taas aukaista.

24.9.2007 19:58

Poona kirjoitti:
eetu_7 kirjoitti:olisko jollai myynnis 35mikúni tm kaasari ja kurkkuu?hintaki olis hyvä tietää

Reilun 200 euron hintaan löytyy Geiwizistä. Samalla ottaa mukaan Evo1 putsarin ja kaasarin välinen putki, tai väsätä jokin viritys.

Ojatalo! Mainitsit tuossa kesällä 0.7mm alatiivisteestä ja 200C-kannen laskemisesta. Taisi olla 1.2mm tuo lasku. Oliko asia näin, vai muistanko ihan väärin. Vois samalla nimittäin tuon kannen laskea, kun tuo kone pitää taas aukaista.


ei kellää olis vähä käytettyy myydä?

24.9.2007 20:15

eetu_7 kirjoitti:
Poona kirjoitti:
eetu_7 kirjoitti:olisko jollai myynnis 35mikúni tm kaasari ja kurkkuu?hintaki olis hyvä tietää

Reilun 200 euron hintaan löytyy Geiwizistä. Samalla ottaa mukaan Evo1 putsarin ja kaasarin välinen putki, tai väsätä jokin viritys.

Ojatalo! Mainitsit tuossa kesällä 0.7mm alatiivisteestä ja 200C-kannen laskemisesta. Taisi olla 1.2mm tuo lasku. Oliko asia näin, vai muistanko ihan väärin. Vois samalla nimittäin tuon kannen laskea, kun tuo kone pitää taas aukaista.


ei kellää olis vähä käytettyy myydä?


Hei !

mulla Tm35 settejä on enemmän kuin sormia, voin myydä myös pelkän kaasarin tai vaikka kalsarit.

t.markus

24.9.2007 20:18

Poona kirjoitti:
eetu_7 kirjoitti:....

Ojatalo! Mainitsit tuossa kesällä 0.7mm alatiivisteestä ja 200C-kannen laskemisesta. Taisi olla 1.2mm tuo lasku. Oliko asia näin, vai muistanko ihan väärin. ..


Hei !

1,1mm oli kannen lasku 200C kannesta. en tiedä sitten sylinterin korkeus toleransseja..toivon mukaan toleranssit vain 0,01~0,05m ettei 0,1mm tyylillä..

viritetty paketti oli 200C, 73037#1 ja 2-ring kupu mäntä.

t.markus
MYYTÄVÄNÄ: uusi tehtaan paketissa oleva Evo Arrow srj. hinta 355e + pk't 11,10e
ym. viritys osia...

6.10.2007 12:55

kuinkas mito kestää jollynkaa?leipooko herkästi?onko huomattavaa ero tyhjennetyllä putkella?

6.10.2007 16:05

Jos tohon 35 kaasarin ostaisin, nii tuleeko tuolta NPM ostettaessa litteäluistimikunin mukaan suuttimia ja muita säätö-osia tarpeeksi?

6.10.2007 16:11

eetu_7 kirjoitti:kuinkas mito kestää jollynkaa?leipooko herkästi?onko huomattavaa ero tyhjennetyllä putkella?

Kyllä

6.10.2007 19:46

Atech kirjoitti:Jos tohon 35 kaasarin ostaisin, nii tuleeko tuolta NPM ostettaessa litteäluistimikunin mukaan suuttimia ja muita säätö-osia tarpeeksi?

Eipä tule mitään suuttimia tms. vakiona. Suosittelen suoraan alkuperäsen Cagiva TM35 Mikunin ostamista.