5.1.2007 12:05
5.1.2007 13:04
Klemma kirjoitti:Kellää tietoo Gilardoni#1 81782 tai 66650E sylintereistä niistäki vois laittaa jotain inffoo tai hintaa jos haluaa myydä
5.1.2007 14:22
Klemma kirjoitti:Kellää tietoo Gilardoni#1 81782 tai 66650E sylintereistä niistäki vois laittaa jotain inffoo tai hintaa jos haluaa myydä
5.1.2007 16:31
28.1.2007 23:29
Poona kirjoitti:Klemma kirjoitti:Kellää tietoo Gilardoni#1 81782 tai 66650E sylintereistä niistäki vois laittaa jotain inffoo tai hintaa jos haluaa myydä
Geiwizistä kannattaa noita sylintereitä kysyä. Ihan perus Gil#1 A0401 ja 73037 Pitäs varmaan ainakin löytyä.
Omista huipuista en vielä mene mitään sanomaan, kun en oo niitä vielä päässyt ajamaan. Ens keväänä sit Sigman kanssa, silloin mennään lujaa.
29.1.2007 0:54
29.1.2007 21:59
29.1.2007 23:24
LaPiVo kirjoitti:Vai että oikeen rave... ettei vaan olis cts
29.1.2007 23:31
_qvarnis_ kirjoitti:LaPiVo kirjoitti:Vai että oikeen rave... ettei vaan olis cts
rave ja cts, kyllä!
29.1.2007 23:33
Tinba kirjoitti:_qvarnis_ kirjoitti:LaPiVo kirjoitti:Vai että oikeen rave... ettei vaan olis cts
29.1.2007 23:57
30.1.2007 0:02
Cagivan koneessa oikein Rotaxin säädin(Rotax Adjustable Variable Exhaust) vai? Vai onko sittenkin ihan eri laite kyseessä? RAVE ei ole mikään yleisnimitys pakoaukonsäätimille._qvarnis_ kirjoitti:Tinba kirjoitti:_qvarnis_ kirjoitti:LaPiVo kirjoitti:Vai että oikeen rave... ettei vaan olis cts
rave ja cts, kyllä!
että molemmat..
no cts merkkinen rave jos on nii tarkkaa
30.1.2007 0:08
30.1.2007 0:25
Viljo|| kirjoitti:Voin selvittää Qvarnikselle.
RAVE on Aprilian pakoaukonsäädin.
CTS on Cagivan pakoaukonsäädin.
RAVE = Rotax Adjustable Variable Exhaust, joka vapaasti suomennettuna On Rotaxin säädettävä muuttuva pakoaukko, eli pakoaukonsäädin.
CTS = Cagiva Torque System, eli Caciva vääntö zydeemi, on Cagivaan tarkoitettu pakoaukonsäädin.
Ero johtuupi siitä, että erimerkkisissä pyörissä koneet ovar erimerkkiset, ja jokaisen merkin kone on erilainen, ellei jonkunlaista asiakastoimintaa ole.
Ensi jaksossa opetellaan vaihtamaan vaihtamaan tuning-tyyppiset venttiilinhatut.
30.1.2007 11:56
juhaza.. kirjoitti:Kesällä sain tt-pyörällä pyörän mittariin n. 178km/h ja Sigmaan 149,8km/h. tosin syssyllä kun avasin pytyn, niin oli männästä pakopuolelta lähtenyt n. 2cm siivu männänrenkaiden välistä...pyörällä ajettu vajaat 8tkm