Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

12.5.2007 21:15

70e tunti+sit kun ne tekis sitä työtä mukamas joku "10 tuntia" :D = 700e :P joo-o..

12.5.2007 21:54

jepp.. :D.. :P

12.5.2007 21:57

titinalle- kirjoitti:Kertokaas mulle jotai halpoja virejä räsään (-01). ku ei oikee budjetti riitä rave2:seen ja tehoputkeen :(


en oikee usko et on halpoja virityksiä olemassakaa jo ei ite vähä duunaile.. :D

13.5.2007 16:47

titinalle- kirjoitti:Kertokaas mulle jotai halpoja virejä räsään (-01). ku ei oikee budjetti riitä rave2:seen ja tehoputkeen :(


Kyllä käytetyn rave2:sen saa alle satasella, ei se nyt niin kallista ole :)

13.5.2007 22:55

Hardza kirjoitti:Vakioputkelle voi näyttää rälläkkää ja laippaa voi korotella ja pääsee halvalla..


Nojoo.. Toisaalta, RAVE maksaakin sitten ittensä takas yhessä kesässä bensalaskun kutistuessa.

22.5.2007 22:05

Voisko joku kertoo miks räsä röpöttää arrowin ja raven kaa 5000-6000 kierroksen kohalla? johtuuko se siitä hyppylangasta? Onkohan se otettu pois jo siel liikkeessä vai onko se viel siel? Vai johtuuko se raven säädöistä et ne on jotenki väärin?

22.5.2007 22:12

^joni kirjoitti:Voisko joku kertoo miks räsä röpöttää arrowin ja raven kaa 5000-6000 kierroksen kohalla? johtuuko se siitä hyppylangasta? Onkohan se otettu pois jo siel liikkeessä vai onko se viel siel? Vai johtuuko se raven säädöistä et ne on jotenki väärin?
Äkkiä tarkistaa hyppylangan ja säätää RAVEn.

30.5.2007 21:05

^joni kirjoitti:Voisko joku kertoo miks räsä röpöttää arrowin ja raven kaa 5000-6000 kierroksen kohalla? johtuuko se siitä hyppylangasta? Onkohan se otettu pois jo siel liikkeessä vai onko se viel siel? Vai johtuuko se raven säädöistä et ne on jotenki väärin?

sulla on poika säädöt päin pyllyä :)

23.6.2007 15:03

tuleeko kellekään mieleen mistä sais vahvistetut runkolaakerit rotax 122 koneesee (RS)ään.

11.12.2007 17:11

en tiä kuuluuko tänne mutta auttaako mitää jos ottaa vain kurit pois räsän putkesta, muuten vakio. Tuskin se pahentaakaan asiaa mutta onko mitää plussaa? Pitääkö ostaa myös rave ja jtn muuta?

11.12.2007 17:13

Tänne.

11.12.2007 17:15

_aksu_ kirjoitti:en tiä kuuluuko tänne mutta auttaako mitää jos ottaa vain kurit pois räsän putkesta, muuten vakio. Tuskin se pahentaakaan asiaa mutta onko mitää plussaa? Pitääkö ostaa myös rave ja jtn muuta?
Kannattanee varmaankin poistaa kaikki muutkin kurit paitsi kurilaippa. Pyörä vääntää hyvin ja on muutenkin oikein mukava ajettava. Se ei ota tehopiikkiä eikä tarjoa tehoa yli 8krpm merkittävästi.

11.12.2007 21:40

trilog kirjoitti:
_aksu_ kirjoitti:en tiä kuuluuko tänne mutta auttaako mitää jos ottaa vain kurit pois räsän putkesta, muuten vakio. Tuskin se pahentaakaan asiaa mutta onko mitää plussaa? Pitääkö ostaa myös rave ja jtn muuta?
Kannattanee varmaankin poistaa kaikki muutkin kurit paitsi kurilaippa. Pyörä vääntää hyvin ja on muutenkin oikein mukava ajettava. Se ei ota tehopiikkiä eikä tarjoa tehoa yli 8krpm merkittävästi.

Tästä tuli mieleen että jos laippaa ei ota poista niin onko se pelkällä teharilla millanen ajaa verrattuna tt putkeen?

11.12.2007 21:55

-_Joonas_- kirjoitti:Tästä tuli mieleen että jos laippaa ei ota poista niin onko se pelkällä teharilla millanen ajaa verrattuna tt putkeen?
Riippuu teharista, mutta esimerkiksi Jollya ei kannata ostaa jos laippa on ala-asennossa.

11.12.2007 21:57

trilog kirjoitti:
-_Joonas_- kirjoitti:Tästä tuli mieleen että jos laippaa ei ota poista niin onko se pelkällä teharilla millanen ajaa verrattuna tt putkeen?
Riippuu teharista, mutta esimerkiksi Jollya ei kannata ostaa jos laippa on ala-asennossa.

Tehariksi ajattelin arrowin putkea, koska ei kuulemma ole tehoalue niin korkealla ku jollyssa.