Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

24.5.2007 22:17

ostakaa multa led-minivilkut! 18 lediä ja takuulla ovat kirkkaat ja näyttävät.

7.6.2007 18:19

Saakohan noita polttimoita vaan mp-liikkeistä, vai löytyyköhän muualtakin? 12V 21W lamppu menny vilkuista palamaan.

motonet

18.6.2007 23:28

olettekos kokeilleet noita motonetin minivilkkuja ja on kestäviä/näyttäviä/onko edes toiminu?

20.6.2007 23:08

oon laittamassa orkkisvilkkujen tilalle led-minivilkut mutta millaselle teholle mä tarvin uuden vilkkureleen?

21.6.2007 11:24

ostin tässä uudet mini vilkut jotka on ei E-hyväksytyt niin ne rupee aina savuaan kun laittaa päälle :) tavis ehkä ostaa jokkut paremmat ettei joku päivä pala koko pyörä

Vilkkujen rele

27.7.2007 3:29

Mihinä on yamaha dt 125x -06 mallis vilkkujen releen sijainti???

27.7.2007 4:14

Are__ kirjoitti:oon laittamassa orkkisvilkkujen tilalle led-minivilkut mutta millaselle teholle mä tarvin uuden vilkkureleen?

Tarviit joko vastuksen tai sit elektronisen vilkkureleen.

27.7.2007 16:15

paskoja. halvalla ei hyvää saa. mun vilkut sytty palaaperkele onneks kerkesi sammuttaa nii säästy pyörä:D

28.7.2007 1:30

Poona kirjoitti:Saakohan noita polttimoita vaan mp-liikkeistä, vai löytyyköhän muualtakin? 12V 21W lamppu menny vilkuista palamaan.


itse ainakin löysin tuollaisia vain ja ainoastaan AllRightiltä.

taisivat maksaa 3e/kpl.

28.7.2007 2:54

lemppa kirjoitti:itse ainakin löysin tuollaisia vain ja ainoastaan AllRightiltä.

Löytyy 4mc:ltä myös. Mulla on tossa yks oranssi varapolttimo, ja se tuli 4mc:ltä vilkkujen kera. Katso autotarvikeliikkeet ja huoltamoiden hyllyt läpi, varmaan joiltakin huoltiksilta löytyy...

Tänään virittelin taas uudet takavilkut kiinni. Halvat oli, 16e/pari 4mc:ltä. Silti oon tosi tyytyväinen siihen, että noissa on tuommonen kumiosa tossa vilkun varressa, ja on paljon paremmin suunniteltu vilkku kun nuo mun vanhat hitusen kalliimmat. Johdot oli lyhyet, mut patentoin vaan liittimistä ja äänipiuhasta vähän jatkoa. :P

28.7.2007 12:32

missä led minivilkuissa on paras hinta laatu suhde?, pitäs joka kulmalla vaihtaa minivilkut.Katoin tuolta 4mc:stä niin siel ois tommoset 1802047 182 MINIVILKKU NUOLENPÄÄ LYHYT KIRKASLASI LED MUSTA, E-HYVÄKSYTTY PARI. 39,95. oisko hyvät, pistänkö tilaukseen?

28.7.2007 12:34

missä led minivilkuissa on paras hinta laatu suhde?, pitäs joka kulmalla vaihtaa minivilkut.Katoin tuolta 4mc:stä niin siel ois tommoset 1802047 182 MINIVILKKU NUOLENPÄÄ LYHYT KIRKASLASI LED MUSTA, E-HYVÄKSYTTY PARI. 39,95. oisko hyvät, pistänkö tilaukseen?

28.7.2007 12:43

Tietääkö joku, mistä löytyis edullisenpuoleiset ja E-hyväksytyt bullet/chopper -minivilkut? Jos samasta paikasta löytyis vielä ovaalipeilit olis aika jees.

6.8.2007 11:39

Tää ei varmaan oo oikee paikka tästä kysyä, mutta parempaa en jaksa ettiä.
Oon ostamas myös minivilkkuja, mutta vanhoissa vilkuis on sellaaset "sokerinpala liittimet" ja ne pitäis vaihtaa sellaisiin pitkiin kapeisiin liittimiin (nimee en tiiä). Eli miten tapahtuu ja mistä saa tarvittavan vastapalan minivilkun liittimiin?

6.8.2007 12:45

pontus17 kirjoitti:Tää ei varmaan oo oikee paikka tästä kysyä, mutta parempaa en jaksa ettiä.
Oon ostamas myös minivilkkuja, mutta vanhoissa vilkuis on sellaaset "sokerinpala liittimet" ja ne pitäis vaihtaa sellaisiin pitkiin kapeisiin liittimiin (nimee en tiiä). Eli miten tapahtuu ja mistä saa tarvittavan vastapalan minivilkun liittimiin?

ota se liitin poies siitä minivilkun johosta ja tökkäät sen johdon sinne sokeripalaan ja teipillä kiinni että pysyy.