Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

3.3.2007 19:02

Onko kellään kokemusta Oxford merkkisistä vilkuista? Näkyykö hyvin? Kestääkö?

2.4.2007 18:59

mulla on noi scatterin arrow ledi vilkut ja eipä nekään mitään huippu vahvaa tekoo oo. vähän jouduin liimalla pelastaan tilanteita.. :D

3.4.2007 18:19

mitä varten tuo 4mc on noita nuolenpää villkuja ei hyväksyttyjä ja hyväksyttyjä niin mitä eroo niillä on?

3.4.2007 18:20

mitä varten tuo 4mc on noita nuolenpää villkuja ei hyväksyttyjä ja hyväksyttyjä niin mitä eroo niillä on? ja toimiiko ne dt:ssä normaalisti

3.4.2007 18:31

willez_ kirjoitti:mitä varten tuo 4mc on noita nuolenpää villkuja ei hyväksyttyjä ja hyväksyttyjä niin mitä eroo niillä on? ja toimiiko ne dt:ssä normaalisti


En tiedä onko peräti samat vilkut, mutta itsellä nuo kalliimmat hyväksytyt ja on ainakin laatutekoa. Voin suositella, näkyy helvetin hyvin. Monet minivilkut melkeen vaarallisia kun ei autot niitä päivänvalolla näe.

3.4.2007 18:36

LantsaMan kirjoitti:Onko kellään kokemusta Oxford merkkisistä vilkuista? Näkyykö hyvin? Kestääkö?


Onko sulla Obie just tollaset Oxfordit?

3.4.2007 18:39

LantsaMan kirjoitti:
LantsaMan kirjoitti:Onko kellään kokemusta Oxford merkkisistä vilkuista? Näkyykö hyvin? Kestääkö?


Onko sulla Obie just tollaset Oxfordit?


OF268
MINIVILKKU CAT-EYE LYHYT ORANSSI MUSTA E-HYVÄKSYTTY PARI

On hyvät ja hienot. Vähän hinnakkaat tosin.

4.4.2007 0:10

Motoxilta tilasin näsäriin justiinsa minivilkut.. taisi olla 26e. Vielä ei ole tullut joten laadusta ei vielä tietoa :)

12.4.2007 15:49

Aattelin täältä kysyä kun osu ensimmäisenä silmään. Eli osaisko joku sanoo noista säädöksistä vilkkuja kohtaan ? esim. etäisyydestä toisiinsa ym. ?

12.4.2007 17:42

Mist vois saaha minivilkun polttimoita? Ite en löytäny pikku selailulla.

23.4.2007 14:43

Sanokaas mulle separiin näyttävät minivilkut.
Ledilliset ois hienommat, arrowin nuolivilkut? Mutta tällöin joudun vaihtamaan vilkkureleen?

24.4.2007 15:07

Itseltäni hajosi eilen yksi stormilta ostamistani minivilkuista, tosin sain onneksi itse korjattua sen kun oli vain maajohto tärissyt irti liitoksistaan.

24.4.2007 19:34

Mistä tietää easy partsissa että vilkut on E-hyväksytyt vai haittaako se mitään vaikka ne eivät ole?

24.4.2007 19:43

kai siin tuotteen tiedoissa lukee jos se o e-hyväksytty ja paskat se mitää haittaa vaik ei oliskaa kuha toimii

24.4.2007 22:17

Tomiii. kirjoitti:Sanokaas mulle separiin näyttävät minivilkut.
Ledilliset ois hienommat, arrowin nuolivilkut? Mutta tällöin joudun vaihtamaan vilkkureleen?


itellä arrow ledi vilkut. laitoin eteen molemmille puolille semmoset vastukset niin alko pelaan