Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

20.4.2006 22:28

onko kukaan tällä foorumilla vielä saanu turboa kevarissa toimimaan?

20.4.2006 22:54

toi mjm:n turbo ei oo kyl montaa milliä missään suunnassa pienempi ku cx:n turbo. Taitaa molemmis olla sama(ntyyppinen) 2 tuuman roottori. seinämäpaksuudet o hondan turbos selkeesti paksummat.

24.4.2006 23:32

Kuka ton kromi jinkun on turbottanu? miten sais kyseisiin hemmoihin yhteyttä?

24.4.2006 23:44

kahvis kirjoitti:Kuka ton kromi jinkun on turbottanu? miten sais kyseisiin hemmoihin yhteyttä?


Moposport, www.moposport.fi

24.4.2006 23:44

Eikö se oo Mopo sportin näytöslaite?

24.4.2006 23:46

Sergey kirjoitti:Eikö se oo Mopo sportin näytöslaite?


Oli, myytiin muutama vuosi sitten, oliko se nyt jotain 5000¤ ja 2v takuu.

25.4.2006 20:38

olis ihan mielenkiintoista jos jollakin olis kyseinen manki täältä foorumilta, mutta empä usko jos 5000e on mennyt, niin omistaja on todennäköisesti joku räikkösen varikko mopo :D

25.4.2006 22:28

kahvis kirjoitti:olis ihan mielenkiintoista jos jollakin olis kyseinen manki täältä foorumilta, mutta empä usko jos 5000e on mennyt, niin omistaja on todennäköisesti joku räikkösen varikko mopo :D
Kyllä minä ainakin 5ke maksasin turbomanasta, jos kerta kahden vuoden takuu luvataan :D

25.4.2006 22:32

sinuna teksin siitä varaderosta steerfigterin (oon nähny vitun hienoi), ja siihen se turbo niin johan lähtee!!! :)) jos olis nelitahti vara niin kyl ainakin streetin tekisin :)

25.4.2006 22:45

kahvis kirjoitti:sinuna teksin siitä varaderosta steerfigterin (oon nähny vitun hienoi), ja siihen se turbo niin johan lähtee!!! :)) jos olis nelitahti vara niin kyl ainakin streetin tekisin :)
Ei oo niin paljoo viitsimystä... Muuten kyllä :D

26.4.2006 0:16

Älytöntä maksaa 5 tonnia tollasesta vehkeest minkä arvo on alle 2000¤ oli sit takuu tai ei. Mitä se takuukin muka kattais?

27.4.2006 21:43

kuinka kallista saatikaan järkevää pistää turbo piikkiin?

joops

27.4.2006 22:21

on siinä järkeä, jos tykkää leikkiä mopolla, mutta en itse kyllä maksaisi turbosta yli 500 euroo, jos joku semmosen asentais. jos se toisi tommosissa alle 125cc moottoreissa enemmän tehoa, niin kyllä minä siihen semmosen hankkisin ja sais vähä "rispektii" snagarilla.

28.4.2006 1:14

no uutta tai edes kunnostettua turboo ei edes alle 700¤ saa mistään...tai jos saa,niin on kyllä tuuria. yleisimmät turbot kunnostettuna maksaa siin 800-1000¤/kpl. Tietty sellasia mitkä o mite lienee kärsineistä saa alle sen.

Ei se kustanna mitään muuta kuin turbon, (kaasarin) ja kasan suuttimia ja pari pätkää putkea. Ja kyllä se vain tuo tehoa. Ja rispektii se tuo jopa minulta :)

28.4.2006 8:59

Sergey kirjoitti:no uutta tai edes kunnostettua turboo ei edes alle 700¤ saa mistään...tai jos saa,niin on kyllä tuuria. yleisimmät turbot kunnostettuna maksaa siin 800-1000¤/kpl. Tietty sellasia mitkä o mite lienee kärsineistä saa alle sen.

Ei se kustanna mitään muuta kuin turbon, (kaasarin) ja kasan suuttimia ja pari pätkää putkea. Ja kyllä se vain tuo tehoa. Ja rispektii se tuo jopa minulta :)


no on sulla kalliit turbot,tiedän tapauksen missä autoon koko turbotus satsi tumpit ja kaikki on saatu 1000 eurolla ja siinä käytettiin vielä ihan hyviä osia...